Julegave til manden - hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er SÅ meget i vildrede mht julegave til min kæreste. Vi har ikke så mange penge og jeg er blank for idéer Sidste år gav jeg ham en kæreste dag hvor vores barn blev passet og. Er der ik nogen der har nogle rigtig gode idéer til hvad jeg ka gi ham?Han mangler hverken tøj eller parfume og lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er SÅ meget i vildrede mht julegave til min kæreste. Vi har ikke så mange penge og jeg er blank for idéer Sidste år gav jeg ham en kæreste dag hvor vores barn blev passet og. Er der ik nogen der har nogle rigtig gode idéer til hvad jeg ka gi ham?Han mangler hverken tøj eller parfume og lign.

Min kæreste får en helikopter tur i julegave. Han mangler absolut intet.. og en parfume en ting hjem til er bare ikke særlig personlig.. Så derfor skal vi ud og flyve..

Anmeld

7. december 2010

katti24

Hvad med en tur ud at spise, eller en tur i biffen... Noget i kan nyde sammen. Hvad kan din kæreste lide? Elektronik eller?

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Ungermann skriver:

Min kæreste får en helikopter tur i julegave. Han mangler absolut intet.. og en parfume en ting hjem til er bare ikke særlig personlig.. Så derfor skal vi ud og flyve..

Det har jeg slet slet ikke råd til sådan noget

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

katti24 skriver:

Hvad med en tur ud at spise, eller en tur i biffen... Noget i kan nyde sammen. Hvad kan din kæreste lide? Elektronik eller?

Det var det han fik sidste jul. Og også til vores årsdag for en lille måned siden.

Anmeld

7. december 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Det har jeg slet slet ikke råd til sådan noget

Det er jo forskelligt hvad man har at gøre med.. Jeg har sparet op til hans gave..
Hva med en kalender med billeder af dig? Det kunne være en hel vild sød gave.. tror de koster omkring 100 kr på diverse foto hjemmesider..

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Ungermann skriver:

Det er jo forskelligt hvad man har at gøre med.. Jeg har sparet op til hans gave..
Hva med en kalender med billeder af dig? Det kunne være en hel vild sød gave.. tror de koster omkring 100 kr på diverse foto hjemmesider..

God idé. Men han bruger aldrig en kalender og jeg bryder mig ik om at få taget billeder

Anmeld

7. december 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

God idé. Men han bruger aldrig en kalender og jeg bryder mig ik om at få taget billeder

heller ikke sårn en stor en i kan hænge op? de er vel en str A5 tror jeg..

Hvad må gaven ca koste? så er det lidt nemmere at få en ide..

Anmeld

7. december 2010

katti24

Hvad med et spil? Der er et brætspil som hedder lovegame og det koster kun ca 100 kr. Herhjemme er det godt nok et hit for manden :0)

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

katti24 skriver:

Hvad med et spil? Der er et brætspil som hedder lovegame og det koster kun ca 100 kr. Herhjemme er det godt nok et hit for manden :0)

Hvad går det ud på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.