TripTrap bøjle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

TineA

Tulle Mus skriver:

Vi købte stol til Matilde i juli/august mdr og den var sprit ny, og træ bøjlen passer fint, går ikke ud fra at de har ændret stolen indenfor et par mdr..

Hehe, nej men man sgu aldirg være sikker .. Lige pludselig laver de fansy plastikbøjler i stedet for den go'e gammeldaws træbøjle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Bom

W010910 skriver:

Nej, den er altså ikke køn ..

Vi har den i hvid. Det ville være SÅ fedt hvis du kunne søge lidt i Jylland - har fundet en på dba der har den til salg med hynde, rygstøtte og hele lor*** I Jylland- Jeg venter bare på svar fra hende ..

Men ved du om den bøjle og rygstøtte passer i en helt ny stol?

Kan du prøve og linke den???

Anmeld

6. december 2010

TineA

Tulle Mus skriver:

Kan du prøve og linke den???

Hm, det vil min comp bare ikke  

Prøv at søge på dette på dba.dk : babysæt med hynde, tripp (Det er overskriften i annoncen)

Anmeld

7. december 2010

Mette.

W010910 skriver:

Hej Alle ..

I går fik vi en Stokke-stol i dåbsgave, det var jo skønt, men men men ... Der er ikke bøjle og den der ryg-støtte i - og jeg KAN ikke finde det på nettet nogle steder. Og så læste jeg et sted, at bøjlerne ikke bliver lavet i træ mere, men i plastik??!  Er det rigtigt?

Men hvis det er en ny stol, så skal du have det nye plastic sæt i den. Træ bøjlen er til stole ældre end fra 2003.

Plastic sættet med rygplade koster 349 i babysam og andre babyforretninger.

Anmeld

7. december 2010

Nemesis

altså om træbøjlen passer i en ny stol...bob bob det nye bøjle/ryglænssæt paser IKKE i stole ældre end 2003, hun sagde det har noget at gøre med mellemrummet mellem rygstykket på tripp trappen. Om selve hullet i stolen stadig passer til en træbøjle ved jeg så ikke.

Vi har kun træbøjlen men ville faktisk gerne have haft det andet, men ikke pga. udseendet :-)

JEg har så bord på tripp´en og det kunne jeg vist ikke med plastikdelen og det bord er jeg bare SÅ glad for.

:-) Sisse

Anmeld

7. december 2010

Bom

Mette. skriver:

Men hvis det er en ny stol, så skal du have det nye plastic sæt i den. Træ bøjlen er til stole ældre end fra 2003.

Hmm træ bøjlen passer nu fint på vores stol, og den er købt helt ny her i 2010...

Anmeld

7. december 2010

Bom

W010910 skriver:

Hm, det vil min comp bare ikke  

Prøv at søge på dette på dba.dk : babysæt med hynde, tripp (Det er overskriften i annoncen)

Det var den med den blå hynde, ikke??

Hvis jeg var dig ville jeg købe det..

Anmeld

7. december 2010

Brams

Vi købte en Trip Trap højstol til Lærke for ca. 7 mdr. siden og jeg ringede rundt for at finde en træbøjle (fandt den i Ønskebørn i Næstved). Babysættet er stadig i plastik men bøjlen er i træ og det ville vi helst have. Så jeg tror godt du kan være heldig at der stadig er nogle derude

Anmeld

7. december 2010

Brams

Mette. skriver:

Vi har købt en træbøjle til en stol købt i som ny i 2010, så de duer også til de nye stole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.