TripTrap bøjle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2010

TineA

Hej Alle ..

I går fik vi en Stokke-stol i dåbsgave, det var jo skønt, men men men ... Der er ikke bøjle og den der ryg-støtte i - og jeg KAN ikke finde det på nettet nogle steder. Og så læste jeg et sted, at bøjlerne ikke bliver lavet i træ mere, men i plastik??!  Er det rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Bom

W010910 skriver:

Hej Alle ..

I går fik vi en Stokke-stol i dåbsgave, det var jo skønt, men men men ... Der er ikke bøjle og den der ryg-støtte i - og jeg KAN ikke finde det på nettet nogle steder. Og så læste jeg et sted, at bøjlerne ikke bliver lavet i træ mere, men i plastik??!  Er det rigtigt?

Yeps det er det desværre, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe rundt til nogle forskellige baby forretninger og hører om de har nogle på lager...

Jeg var heldig og finde en i Ribe.. Ved ikke lige hvor du bor...

Anmeld

6. december 2010

GUSO

Hej.. Ja det er rigtigt, de nye babysæt er sådan et "plastik rygogbøjle i et" agtigt.. Ved ikke om de gamle bøjler passer i de nye stole!! Camilla

Anmeld

6. december 2010

TineA

Tulle Mus skriver:

Yeps det er det desværre, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe rundt til nogle forskellige baby forretninger og hører om de har nogle på lager...

Det var en god idé ! Jeg bor på Frederiksberg

Men hvorfor i alverden laver de dem ikke i træ længere?

Er ærlig talt ikke så meget for de bøjler i plastik

Anmeld

6. december 2010

TineA

Tulle Mus skriver:

Men passer træ-bøjlen så til en spritny stol?

Anmeld

6. december 2010

GUSO

Tulle Mus skriver:

Ok der var du lige hurtigere

Anmeld

6. december 2010

TineA

GUSO skriver:

Hej.. Ja det er rigtigt, de nye babysæt er sådan et "plastik rygogbøjle i et" agtigt.. Ved ikke om de gamle bøjler passer i de nye stole!! Camilla

Det var da umådeligt dumt , hvis du spørger mig

Jeg håber da, at et træ-bøjle passer i en ny stol !

Tak for svar ..

Anmeld

6. december 2010

Bom

W010910 skriver:

Det var en god idé ! Jeg bor på Frederiksberg

Men hvorfor i alverden laver de dem ikke i træ længere?

Er ærlig talt ikke så meget for de bøjler i plastik

Ja det er et godt spørgsmål, for jeg er hellere ikke selv særlig vild med plastik dimsen...

Hvad farve stol har i fået?? Jeg vil godt hjælpe dig med og finde en her i jylland hvis det er??

Anmeld

6. december 2010

Bom

W010910 skriver:

Men passer træ-bøjlen så til en spritny stol?

Vi købte stol til Matilde i juli/august mdr og den var sprit ny, og træ bøjlen passer fint, går ikke ud fra at de har ændret stolen indenfor et par mdr..

Anmeld

6. december 2010

TineA

Tulle Mus skriver:

Ja det er et godt spørgsmål, for jeg er hellere ikke selv særlig vild med plastik dimsen...

Hvad farve stol har i fået?? Jeg vil godt hjælpe dig med og finde en her i jylland hvis det er??

Nej, den er altså ikke køn ..

Vi har den i hvid. Det ville være SÅ fedt hvis du kunne søge lidt i Jylland - har fundet en på dba der har den til salg med hynde, rygstøtte og hele lor*** I Jylland- Jeg venter bare på svar fra hende ..

Men ved du om den bøjle og rygstøtte passer i en helt ny stol?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.