Dansk/Amerikansk Juleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Cris

Hvor er det hyggeligt! Dine cupcakes er blevet så fine! Du er godt nok tålmodig til sådan noget!

Og din kjole er perfekt! Den kan bruges om aftenen til din nissepige show og om dagen med nogle strømper og nogle seje støvler til at bare se smart ud og vise, at du er en hot-mamma der elsker Jul! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mussi30

Miamaja skriver:

Lige netop... Julemanden kommer hver dag ogsaa naar mor helst vil sove laenge. Jeg maa indromme jeg faldt mere for den super flotte patchwork kalender end traditionen. 20 smaa bitte pakker har jeg  indpakket igaar aftes. Sikke et arbejde! Og saa skal jeg stresse over at huske at staa vildt tidligt op hele julen haha. det gik ikke efter han kommer i seng for han staar sommetider op om natten og skal tisse, og udbrod  forleden kl. 11 om aftenen; 'MAMA! Santa has been here AGAIN'

Meeen det er det hele vaerd i sidste ende naar man ser hans lille engleansigt lyse op i stor forundring og glaede over de smaa pakker fra selveste julemanden

Er det så små lommer, hvor gaverne ligger i??

Sådan en vil jeg oså have

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

Tina2 skriver:

Ha ha, nej han stjæler vel hele billedet  Det er en helt ufattelig flot og elegant hund, må jeg spørge hvad sådan en koster?

Uha de er dyre, men jeg har altid onsket mig en afgansk mynde siden jeg var lille. Tio kobte vi fra texas og gav $2000 (ca. 12.000 kr) for ham inklusiv flyrejsen saa det var ikke helt galt selvom det stadig er mange penge. Og chloe var en dyr pige for hun blev kobt i tyskland og kostede i alt med flybillet fra frankfurt til usa den store sum af 20.000kr. Jeg kikkede maaange mynde havlpe men jeg maatte have hende da jeg forst saa hendes fantastiske foraeldre! Saa gemalen siger jeg har faaet hende istedet for en hest 

Er hun ikke soood

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

Mussi30 skriver:

Er det så små lommer, hvor gaverne ligger i??

Sådan en vil jeg oså have

Ja, det er stoflommer med fine broderinger. Den er rigtig flot saa jeg maatte eje den - jeg kobte den sidste aar fra www.potterybarnkids.com men da var guldklumpen for lille til at se ideen med den, men dette aar har han helt check paa det som 3 aarig  En dejlig tradition for de smaa

Anmeld

7. december 2010

Tina2

Miamaja skriver:

Uha de er dyre, men jeg har altid onsket mig en afgansk mynde siden jeg var lille. Tio kobte vi fra texas og gav $2000 (ca. 12.000 kr) for ham inklusiv flyrejsen saa det var ikke helt galt selvom det stadig er mange penge. Og chloe var en dyr pige for hun blev kobt i tyskland og kostede i alt med flybillet fra frankfurt til usa den store sum af 20.000kr. Jeg kikkede maaange mynde havlpe men jeg maatte have hende da jeg forst saa hendes fantastiske foraeldre! Saa gemalen siger jeg har faaet hende istedet for en hest 

Er hun ikke soood

Hold da op, ja det er jo en høj pris, men altså mange hunde koster jo 10-12.000 kr idag..... Den du har sat billede ind af her var ikke den jeg mente, men den der sidder tættest kameraet på det andet billede....

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

Tina2 skriver:

Hold da op, ja det er jo en høj pris, men altså mange hunde koster jo 10-12.000 kr idag..... Den du har sat billede ind af her var ikke den jeg mente, men den der sidder tættest kameraet på det andet billede....

ja, det gor de jo hvis man vil ha' en raceren og i europa ligger de lidt hojere i prisen end usa.

og ja, jeg vidste godt du mente tio.. han er en 'handsome' fyr. ville lige vise lille soster i anden farve

Sig lige til hvis du ogsaa skal ha' en mynde vuf vuf

Anmeld

7. december 2010

Tina2

Miamaja skriver:

ja, det gor de jo hvis man vil ha' en raceren og i europa ligger de lidt hojere i prisen end usa.

og ja, jeg vidste godt du mente tio.. han er en 'handsome' fyr. ville lige vise lille soster i anden farve

Sig lige til hvis du ogsaa skal ha' en mynde vuf vuf

Skal jeg nok  Tror dog ikke liiiige jeg får lov nu, he he..... Vi har to katte og skal jeg ha' hund så skal den trænes og motioneres og det har vi slet ikke tiden til pt med 3 børn- den ene rimelig ny bebs, renovering af hus osv.... Men måske engang

De er superflotte begge to, men faldt lige for ham  Dødlækker fyr

Anmeld

8. december 2010

HelleBelle

Miamaja skriver:

Ja, det er stoflommer med fine broderinger. Den er rigtig flot saa jeg maatte eje den - jeg kobte den sidste aar fra www.potterybarnkids.com men da var guldklumpen for lille til at se ideen med den, men dette aar har han helt check paa det som 3 aarig  En dejlig tradition for de smaa

uh de har mange fine ting derinde , vil du hjælpe mig?? kan ikke lige gennemskue om de sender til danmark, kan du se det nogen steder??

Kh

Helle.

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

HelleBelle skriver:

uh de har mange fine ting derinde , vil du hjælpe mig?? kan ikke lige gennemskue om de sender til danmark, kan du se det nogen steder??

Kh

Helle.

Ihh de har en ny udgave af pakke kalenderen som et juletrae i aar. den er ogsaa flot. Jeg kunne ikke lige se om de sender til europa men vil sende dem en mail og hore ad. jeg ved www.gap.com og http://www.janieandjack.com/index.jsp sender som noget nyt til danmark og deres kvalitet er RIGTIG godt og str. er helt som de skal vaere

Telluride Advent Calendar

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

Miamaja skriver:

Ihh de har en ny udgave af pakke kalenderen som et juletrae i aar. den er ogsaa flot. Jeg kunne ikke lige se om de sender til europa men vil sende dem en mail og hore ad. jeg ved www.gap.com og http://www.janieandjack.com/index.jsp sender som noget nyt til danmark og deres kvalitet er RIGTIG godt og str. er helt som de skal vaere

Telluride Advent Calendar

ps. det er nok ikke noget for danskerne med en amerikansk pakkekalender - jeg kom lige til at taenke paa at der er 25 kalenderdage og ikke 24 som i danmark..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.