Dansk/Amerikansk Juleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Miamaja

Noooj, hvor vi juuuler i aar. Det er bare sjovere at jule naar man har boern saa kan man tillade sig at jule lidt ekstra som voksen synes jeg!

Denne weekend var domt familie julehygge: vi startede ud med morgenmad paa en rigtig hygge hygge restaurant i nabolaget og derefter fik jeg en julekjole af gemalen i gave (lige den jeg onskede mig saa nu kan jeg lege nissepige)hentede vores juletrae og fik alle lysene og pyntet op at haenge, og om vi saa ikke ogsaa skulle have andesteg med det hele ogsaa hjemmelavet roedkaal og sidst men ikke mindst de fineste vanilie cupcakes jeg nogensinde har lavet. Folte mig helt som Martha! Det fik jeg ekstra lyst til for i amerika faar man traditionelt honningskinke og fisk, og det skal vi saa have juleaften da vi holder den ude og som dansker vil jeg altsaa have min andesteg ogsaa selvom det ikke bliver paa selve dagen. Saa det fik vi sondag. Mums! Selv vovserne fik rode julebamselegetoj at hygge med.

Dette er dermed en venlig hentydning til alle om at julehygge igennem!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DK

Som altid er det bare så fint og hyggeligt hjemme hos jer! Juletræet er da bare super fint og jeg elsker jeres julesokker! Sååå fint! Kommer Santa hver dag med ting til lillemanden?

Anden ser seriøst utrolig lækker ud! Manden må de være helt vild!? Både en sexy-mama i kjole OG en martha S i køkkenet! Så kan ingen mand da forlange mere!

Anmeld

6. december 2010

dorthemus

Mmmmmm den and/gås ser dæleme lækker ud...blir helt lækkersulten nu

Anmeld

6. december 2010

Tina2

Super hyggeligt ser det ud!!!!

Blir simpelthen nødt til at kommentere den hund!!! Kæft den er MEGA flot, er det en mynde? Det er ikke tit man ser den slags, den er virkelig FLOT!

Og hot mama

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

Super hyggeligt ser det ud!!!!

Blir simpelthen nødt til at kommentere den hund!!! Kæft den er MEGA flot, er det en mynde? Det er ikke tit man ser den slags, den er virkelig FLOT!

Og hot mama

JA- det er jo Tio. Min uber skonne afganske mynde dreng paa 1 aar. Han er simpelthen en skon hund, saa fantastisk sod og blid som han er smuk og ingen laegger maerke til mig mere nu, naar vi er ude og gaa tur haha.

den lille morke plet bagved er hans lille soster chloe. der er mere vildbasse over hende.

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud og LÆKKERT jeg elsker and. 

Og hvor ser du bare hammer godt ud. 

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

DK skriver:

Som altid er det bare så fint og hyggeligt hjemme hos jer! Juletræet er da bare super fint og jeg elsker jeres julesokker! Sååå fint! Kommer Santa hver dag med ting til lillemanden?

Anden ser seriøst utrolig lækker ud! Manden må de være helt vild!? Både en sexy-mama i kjole OG en martha S i køkkenet! Så kan ingen mand da forlange mere!

Lige netop... Julemanden kommer hver dag ogsaa naar mor helst vil sove laenge. Jeg maa indromme jeg faldt mere for den super flotte patchwork kalender end traditionen. 20 smaa bitte pakker har jeg  indpakket igaar aftes. Sikke et arbejde! Og saa skal jeg stresse over at huske at staa vildt tidligt op hele julen haha. det gik ikke efter han kommer i seng for han staar sommetider op om natten og skal tisse, og udbrod  forleden kl. 11 om aftenen; 'MAMA! Santa has been here AGAIN'

Meeen det er det hele vaerd i sidste ende naar man ser hans lille engleansigt lyse op i stor forundring og glaede over de smaa pakker fra selveste julemanden

Anmeld

7. december 2010

TbCp

SÅ hyggeligt!

Og strømperne ved pejsen er jo som taget ud af en julefilm

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Hvor ser det hyggeligt ud. Glædelig jul.

Anmeld

7. december 2010

Tina2

Miamaja skriver:

JA- det er jo Tio. Min uber skonne afganske mynde dreng paa 1 aar. Han er simpelthen en skon hund, saa fantastisk sod og blid som han er smuk og ingen laegger maerke til mig mere nu, naar vi er ude og gaa tur haha.

den lille morke plet bagved er hans lille soster chloe. der er mere vildbasse over hende.

Ha ha, nej han stjæler vel hele billedet  Det er en helt ufattelig flot og elegant hund, må jeg spørge hvad sådan en koster?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.