Nu har jeg jo haft min titel som mor, i en måneds tid. Og jeg må indømme, at jeg ikke har vendet mig til den endnu!
For mig er det bare en rigtig mærkelig, selvfølgelig også dejlig følelse, at der er en jeg skal tage ansvar for og passe på resten af mit liv, og at jeg jo aldrig får mit "gamle" liv tilbage.. Altså selvom han er ved mig nu, kan jeg stadigvæk ikke forstille mig rollen som forældre, da han jo stadigvæk er så lille og man bare skal kører nogle faste rutiner uden nogle diskutioner, dog er bekymringerne der jo stadigvæk..
Jeg er jo godt klar over Cilas er min, skabt ud af mig og han er også mit et og alt mit guld o.s.v.. Men altså, det er som om det ikke helt er gået op for mig, at han virkelig er min, og at der er ham jeg har lavet og bragt til verdenen.
Det jeg ville med dette indlæg var egentlig bare.. Hvornår blev den følelse det er at være mor, hvornår blev den rigtig og naturlig for dig?? Altså hvornår faldt du på plads i dit nye liv..
Misforså mig ikke, fordi jeg skriver dette! Jeg elsker min lille dreng over alt i verdenen, har bare lidt svært ved at falde på plads i min nye rolle og ville hører om hvor længe det egentlig kan tage..?
Undskyld det blev lidt langt, Sophie. 
Anmeld