Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
missie20 skriver: Wow sikke en langert. Frederik er 8 måneder i morgen og 73 cm. lang og vejer 9,7 kg, meeen han er også en dejlig basse. Tror heller ikke du skal bekymre dig, bare han spiser
Wow sikke en langert. Frederik er 8 måneder i morgen og 73 cm. lang og vejer 9,7 kg, meeen han er også en dejlig basse. Tror heller ikke du skal bekymre dig, bare han spiser
Det var da vildt at der er så meget forskel alligevel . 9.7 kg var da også en pæn vægt synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Hvor er han bare skøn altså Hvor har du købt nissehuen henne? Den med "min første jul"? Og hvad kostede den? Den er suuuuper kær
Hvor er han bare skøn altså
Hvor har du købt nissehuen henne? Den med "min første jul"? Og hvad kostede den? Den er suuuuper kær
Århh mange tak
Nissehuen er en jeg har fået af en veninde, jeg ved desværre ikke hvor hun har købt den . ja jeg er også vild med huen
Ej hvor er han bar lækker...
Endnu en gang mange tak alle sammen .
Ja, han er også bare glad hver dag og det er bare super skønt synes jeg. Der skal ingen ting til at griner han eller smiler og der går lige i hjertet hver gang. Nyder hvert øjeblik med ham .
Sjældent har jeg set så charmerende en dreng FANTASTISK smil, det må da smelte dit hjerte fuldstændig!
Low skriver: Det var da vildt at der er så meget forskel alligevel . 9.7 kg var da også en pæn vægt synes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128