Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: Nu vil jeg gerne vise min søn lidt da jeg bare er så stolt af ham Han blev 5 mdr her den 1 december og billederne er fra november månede . I spørg bare hvis i gerne vil spørge om noget God jul og godt nytår alle sammen
Nu vil jeg gerne vise min søn lidt da jeg bare er så stolt af ham
Han blev 5 mdr her den 1 december og billederne er fra november månede . I spørg bare hvis i gerne vil spørge om noget
God jul og godt nytår alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uff han er sød - især på grinebidder billederne...
Åhh skønne billeder. (:
Sikke en charmetrold
ååååå altså hvor er han dog helt fantastisk dejlig
missie20 skriver: Sikke en smuksak du har dig der. Hvor er han bare kær hvor han skeler lidt og kigger på bolden. Hvor meget vejer han og hvor lang er han?
Sikke en smuksak du har dig der. Hvor er han bare kær hvor han skeler lidt og kigger på bolden. Hvor meget vejer han og hvor lang er han?
Tak . Ja, jeg er også vild med det billede hvor hans øjne sidder sådan . Han var ved lægen her den første og der var han 71 cm lang men vejede kun 7,3kg. Lægen sagde at han kunne godt have vejet lidt mere men det var ikke noget jeg skulle være bekymret for, det kunne godt være fordi maven skulle vænne sig til den overgangskostn . Jeg havde ellers håbet på han havde fordoblet sin fødselsvægt
Toplækker knægt, du har dig der!!!
Tak for de pæne ord alle sammen, det varmer
Sikke en charmetrold.
Billede 2 er simpelthen fantastisk.
Hvor er han fantastisk sød....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128