hvad gør man med pseudotvillinger og barnevogn/klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Anonym trådstarter

KajaHH skriver:

Jeg købte en kombi tvillinge vogn,og den fik jeg virkelig rigtig meget glæde af,og den "store" kunne jo så sidde mens den lille kunne ligge og putte, og når den store ville sove kunne hun jo også bare ligges ned.

Min var med soveposer i, så det kunne jo ikke være bedre.

det lyder sku som en god ide.. det tror jeg da at jeg vil prøve at finde så.. den store vil kun være 15 mdr når den lille kommer.. så hun har jo osse brug for at sove engang imellem.. men koster de ikke en krig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

mor_sabina

Jeg venter mig ogå en lille som kommer tæt på storebror, der bliver 20 mrd imellem. Vi har købt en easywalker duo, hvor den ene side kan laves til en lift, og når han bliver for stor til at ligge der tænker jeg at købe en pose og ligge det ene klapvognssæde ned.

Vi købte den i Holland så sparede 3000

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Emalljunga laver en lækker, lækker lift, som passer til.

Og så kan du købe forlæder til vognen, så den isolerer lige så godt som en alm. vogn.

Men den store, som ikke ligger i lift, må ikke sove i den, - med mindre det er undervejs, - da den jo på det punkt fungerer som en klapvogn, hvor sædet dog kan lægges behageligt ned.

det lyder sku godt nok lækkert hvad koster sådan en fætter egentlig?? er de til at få til en overkommelig pris?

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

det lyder sku godt nok lækkert hvad koster sådan en fætter egentlig?? er de til at få til en overkommelig pris?

Ah, de er lidt pebrede. Mest fordi ALT er ekstra tilbehør. Som fx forlæder, kørepose og lift. Så det løber op. Men vognen alene - tror det er omkring 5.500 ca... Kan ikke huske det lige nu. Men regn med i hvert fald 5.000 fra ny. 

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Ah, de er lidt pebrede. Mest fordi ALT er ekstra tilbehør. Som fx forlæder, kørepose og lift. Så det løber op. Men vognen alene - tror det er omkring 5.500 ca... Kan ikke huske det lige nu. Men regn med i hvert fald 5.000 fra ny. 

oki.. ej det er da ikke så galt som jeg havde frygtet... troede det var henad de 8000... men ja alt det ekstra tilbehør koster en bondegård...  men så må man jo ofre de penge..

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

oki.. ej det er da ikke så galt som jeg havde frygtet... troede det var henad de 8000... men ja alt det ekstra tilbehør koster en bondegård...  men så må man jo ofre de penge..

Lige præcis. Det tænkte vi også. Men synes lidt, det er noget tis, at alt er ekstra. Man skal jo nærmest være matematikelsker eller mindst have meget god tålmodighed for nogensinde at regne ud, hvad hele baduljen kommer til at koste .

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Lige præcis. Det tænkte vi også. Men synes lidt, det er noget tis, at alt er ekstra. Man skal jo nærmest være matematikelsker eller mindst have meget god tålmodighed for nogensinde at regne ud, hvad hele baduljen kommer til at koste .

har lige været inde på dba, og der kan man få nogle brugte rigtig billigt.. måske man skulle overveje det... de var helt ned til 2000 og med alt udstyret til... så det var da værd at prøve..

Anmeld

7. december 2010

KajaHH

Anonym skriver:

det lyder sku som en god ide.. det tror jeg da at jeg vil prøve at finde så.. den store vil kun være 15 mdr når den lille kommer.. så hun har jo osse brug for at sove engang imellem.. men koster de ikke en krig???

Vores den ældste var 12 måneder og 1dage da vi fik den mellemste og vi havde virkelig meget glæde af tvillinge kombivognen.

Vi gik i Baby Sam og da jeg sagde at jeg syntes at vogen var for dyr, fik jeg et nedslag på 3000 kr, jeg var ved at falde bagover, det var så godt nok en model der skulle udgå, men det betød jo da ikke noget, så jeg fik den for 3000 kr. og havde jeg haft den endu kunne du ha fået den.

Men prøv at gå i de forskellige butikker,og se hvad du kan få dem ned i, i pris,for man kan godt få dem billige.

Anmeld

7. december 2010

KajaHH

KajaHH skriver:

Vores den ældste var 12 måneder og 1dage da vi fik den mellemste og vi havde virkelig meget glæde af tvillinge kombivognen.

Vi gik i Baby Sam og da jeg sagde at jeg syntes at vogen var for dyr, fik jeg et nedslag på 3000 kr, jeg var ved at falde bagover, det var så godt nok en model der skulle udgå, men det betød jo da ikke noget, så jeg fik den for 3000 kr. og havde jeg haft den endu kunne du ha fået den.

Men prøv at gå i de forskellige butikker,og se hvad du kan få dem ned i, i pris,for man kan godt få dem billige.

12 måneder og 13 dage skulle der stå

Anmeld

8. december 2010

Sabsy

Anonym skriver:

du må meget gerne undersøge hvad det er for en.. det lyder præcis som det jeg søger.. ville jo gerne have en klapvogn til den store og så barnevogn/combivogn til den lille, eller i hvert fald plads til en lift... skriver anonymt fordi jeg ikke vil have min graviditet offentliggjort endnu... håber i forstår..

Hej Ano.. Så fandt jeg ud af det! Det hedder en easywalker - og har to hjemmesider til dig www.pramworld.uk el www.easywalker.nlHåber du finder hvad du søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.