hvad gør man med pseudotvillinger og barnevogn/klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.844 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

ja mit spørgsmål er om man kan få en klapvogn hvor der evt. kan stå en lift i den ene af siderne... eller hvad søren man skal gøre med pseudotvillinger og transport??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

7. december 2010

pussepige

Man kan sagtens få en tvillinge klapvogn med plads til en lift i den ene side..  Jeg har selv købt en meget billig brugt tvillingeklapvogn (brio til 500 kr) vi har dog ikke været ude og kører med de 2 mindste endnu i den.. Og ved faktisk ikke om der kan ligge en lift der i.. Ellers pakker jeg bare Elias ned i en kørepose og puttet ham rigtig godt så skal det nok gå..

Anmeld

7. december 2010

SiLiMiMa

ville gerne hjælpe - vi har jo pseudotvillinger - 13 mdrs aldersforskel - men vi kørte og kører faktisk mest bil og der er det jo intet problem... når vi engang imellem var ude at gå, havde vi et søskendesæde på barnevognen... og ellers var vi 2, så den store sad i klapvogn og den lille lå i barnevogn....

så desværre ikke megen hjælp herfra....

heise

Anmeld

7. december 2010

Sabsy

Anonym skriver:

ja mit spørgsmål er om man kan få en klapvogn hvor der evt. kan stå en lift i den ene af siderne... eller hvad søren man skal gøre med pseudotvillinger og transport??

Hej Ano.En fra min mødre gruppe har to børn på henholdsvis 1 1/2 og en på 6 mdr.Hun har en vogn hvor der i den ene side er barnevogn og den anden klapvogn - skal jeg undersøge hvad den hedder??Eller er det ikke det du søger Sabrina

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej Ano.En fra min mødre gruppe har to børn på henholdsvis 1 1/2 og en på 6 mdr.Hun har en vogn hvor der i den ene side er barnevogn og den anden klapvogn - skal jeg undersøge hvad den hedder??Eller er det ikke det du søger Sabrina

du må meget gerne undersøge hvad det er for en.. det lyder præcis som det jeg søger.. ville jo gerne have en klapvogn til den store og så barnevogn/combivogn til den lille, eller i hvert fald plads til en lift... skriver anonymt fordi jeg ikke vil have min graviditet offentliggjort endnu... håber i forstår..

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Halløj

Jeg har været forvirret omkring det samme. Vi venter pige nr. 2 her til jul, og storesøster er til den tid lige fyldt 15 mdr.

Vi har bestilt denne:

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Twin_Nitro-486.html

Her kan du sagtens bruge den tilhørende lift eller en voksi (vi har valgt bare at bruge voksi).

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Halløj

Jeg har været forvirret omkring det samme. Vi venter pige nr. 2 her til jul, og storesøster er til den tid lige fyldt 15 mdr.

Vi har bestilt denne:

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Twin_Nitro-486.html

Her kan du sagtens bruge den tilhørende lift eller en voksi (vi har valgt bare at bruge voksi).

den ser osse rigtig lækker ud... men kan der virkelig stå en lift i den... jeg skal bruge den rigtig meget da min mand har bilen og jeg skal bringe den store i vuggestue hver dag, hvor jeg osse skal have den lille med.. så den skal jo kunne holde til lidt, osse regn og sne..

Anmeld

7. december 2010

KajaHH

Jeg købte en kombi tvillinge vogn,og den fik jeg virkelig rigtig meget glæde af,og den "store" kunne jo så sidde mens den lille kunne ligge og putte, og når den store ville sove kunne hun jo også bare ligges ned.

Min var med soveposer i, så det kunne jo ikke være bedre.

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

den ser osse rigtig lækker ud... men kan der virkelig stå en lift i den... jeg skal bruge den rigtig meget da min mand har bilen og jeg skal bringe den store i vuggestue hver dag, hvor jeg osse skal have den lille med.. så den skal jo kunne holde til lidt, osse regn og sne..

Emalljunga laver en lækker, lækker lift, som passer til.

Og så kan du købe forlæder til vognen, så den isolerer lige så godt som en alm. vogn.

Men den store, som ikke ligger i lift, må ikke sove i den, - med mindre det er undervejs, - da den jo på det punkt fungerer som en klapvogn, hvor sædet dog kan lægges behageligt ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.