Sindsygt morsyg.....næsten 9 mrd - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Mumto3

Det allebedste man kan gøre at jo at opfylde deres behov for MOR!!! Jo mere massiv de små 'mor-syge' pus er sammen med deres mor, jo hurtigere kommer de igennem den fase.

-og så er det iøvrigt IKKE en sygdom, selvom det hedder at være morsyg!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

lisbethita

Maise skriver:

JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆP been there. seperationsangst alderen. Det er gået op for din datter at hun ikke er en del af dig. hun er sig selv. Claras tog ca 2 måneder og der er bare ikke noget at gøre og det er okey siger bøgerne. man får ikke noget godt ud af at tvinge noget andet igennem. det går over igen. Her er clara blevet så glad for far, så når han kommer hjem fra job, kan jeg bare skride. og hun piver når han går rundet den 1 time efter han er kommet hjem, ahahahahahahaha så er hun hans og jeg kan slappe af.

Det er en hård periode, men jeg synes at hvis man acceptere at sådan er det og jeg lover dig lisbeth - det går over, så er det meget nemmere.

Håber dog du kommer til julefrokost

Taaaaaaak....det var lige det jeg trængte til at høre 

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Mumto3 skriver:

Det allebedste man kan gøre at jo at opfylde deres behov for MOR!!! Jo mere massiv de små 'mor-syge' pus er sammen med deres mor, jo hurtigere kommer de igennem den fase.

-og så er det iøvrigt IKKE en sygdom, selvom det hedder at være morsyg!!!

He he...selvfølgelig er det ikke en sygdom ;-) Jeg gør heller ikke andet end at opfylde hendes behov, men derfor er det jo hårdt alligevel. Først kunne hun ikke blive passet, fordi jeg ammede. Og nu fordi hun har brug for mig - sådan er det at være mor. Men derfor synes jeg stadigt det er hårdt. Jeg har jo også brug for aflastning ;-) Men rart at vide, at det trods alt går over igen.... på et tidspunkt. 

God aften til dig ;-) 

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

merle2010 skriver:

min datter på snart 7 mdr er osse vildt morsyg.. hun kan sagtens sidde hos andre hvis jeg ikke er der.. men lige så snart hun ser mig, så græder hun efter mig.. ja hun gider ikke engang sin far.. men jeg er osse sammen med hende hver dag, hele dagen.. så det er jo nok derfor.. tror desværre ikke det er en fase.. i hvert fald ikke med min pige..

Det er sikkert forskelligt fra baby til baby. Sådan er det jo... synes bare lige det er hårdt. Jeg er meget alene med hende. Mor trænger jo også til lidt mor-tid ;-) KNUS

Anmeld

7. december 2010

merle2010

lisbethita skriver:

Det er sikkert forskelligt fra baby til baby. Sådan er det jo... synes bare lige det er hårdt. Jeg er meget alene med hende. Mor trænger jo også til lidt mor-tid ;-) KNUS

jeg nyder tiden når hun bliver puttet om aftenen... det er der jeg får mest fred jo.. men ellers hvis hun gider at ligge og lege lidt, eller når hun sover til middag.. man må nyde den alenetid man kan få...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.