Sindsygt morsyg.....næsten 9 mrd - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2010

lisbethita

Alle I erfarne kvinder derude....er det normalt at de bliver SINDSYGT morsyge omkring de 9 mrd? Det er helt vildt. Der er ingen, der vil passe hende lige nu, fordi hun er så morsyg, at hun skriger i vilden sky, hvis jeg ikke lige holder hende. Sådan plejer hun da SLET ikke at være. Jeg er også meget sammen med hende. Det skal da også siges. Men det har jeg jo altid været???

Åh gud....please tell me, at det bare er en fase! GODE RÅD MODTAGES GERNE! 

Knus fra mig, som meget gerne skulle til julefrokoster snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Hvem?

lisbethita skriver:

Alle I erfarne kvinder derude....er det normalt at de bliver SINDSYGT morsyge omkring de 9 mrd? Det er helt vildt. Der er ingen, der vil passe hende lige nu, fordi hun er så morsyg, at hun skriger i vilden sky, hvis jeg ikke lige holder hende. Sådan plejer hun da SLET ikke at være. Jeg er også meget sammen med hende. Det skal da også siges. Men det har jeg jo altid været???

Har desværre ikke nogle råd, da min dreng på 10,5 mdr. også er MEGA morsyg, men det er det samme, her er han stort set også kun sammen med mig, da hans far har meget lange arbejdsdage i hverdagene, så her er det også kun moar der duer lige nu, jeg minder bare mig selv om at nyde det, for tænkt nu hvis far på et tidspunkt blir bedst ---- Phu ha, det blir ik sjovt for mor her, hvert fald.

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

SanneBoe skriver:

Har desværre ikke nogle råd, da min dreng på 10,5 mdr. også er MEGA morsyg, men det er det samme, her er han stort set også kun sammen med mig, da hans far har meget lange arbejdsdage i hverdagene, så her er det også kun moar der duer lige nu, jeg minder bare mig selv om at nyde det, for tænkt nu hvis far på et tidspunkt blir bedst ---- Phu ha, det blir ik sjovt for mor her, hvert fald.

Ha ha ha ha...ja ok..sådan kan man også se det!! Men det er skisme hårdt, når der ikke er nogen, der tør passe hende. Vi var til julefrokost i lørdags sammen med familien. Hun ville IKKE være hos de andre overhovedet. Det var altså ikke sjovt. Sådan plejer det ikke at være. Faren er i vores familie er også tit ude og rejse og tit med lange arbejdsdage. Tror du virkeligt, at det er derfor??? 

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

lisbethita skriver:

Jeps..det er helt normalt at de er det i den alder.
De vil nok gerne se og udforske verden, men kun fra mors eller måske fars arm.
Men det går over igen.
Man må bare væbne sig med lidt tålmodighed, så længe det står på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

SussieThyssen skriver:

Jeps..det er helt normalt at de er det i den alder.
De vil nok gerne se og udforske verden, men kun fra mors eller måske fars arm.
Men det går over igen.
Man må bare væbne sig med lidt tålmodighed, så længe det står på.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie....rart at vide, at det kun er en periode. Desværre har faren ikke så let ved at trøste hende. Det er ellers KUN ham, der tager hende, hvis hun vågner om natten! Der går det meget godt. Men om dagen...der dur kun mor! Suk...

Knus 

Anmeld

6. december 2010

Hvem?

lisbethita skriver:

Ha ha ha ha...ja ok..sådan kan man også se det!! Men det er skisme hårdt, når der ikke er nogen, der tør passe hende. Vi var til julefrokost i lørdags sammen med familien. Hun ville IKKE være hos de andre overhovedet. Det var altså ikke sjovt. Sådan plejer det ikke at være. Faren er i vores familie er også tit ude og rejse og tit med lange arbejdsdage. Tror du virkeligt, at det er derfor??? 

Skal ikke kunne sige det, men tror da helt sikkert det har en indflydelse, end hvis manden kom hjem hver dag kl. 16 - her er det jo altid mor der gør alting og på nøjagtig samme måde, tror sagtens det kan være det, at tingene ikke blir gjort som de er vant til, hvis det er andre der gør det...

Men ja, det er til tider RØV-hårdt, men prøver hele tiden at minde mig selv om, at heller en morsyg dreng, end han slet ikke ville kende sig ved sin mor )

Anmeld

6. december 2010

merle2010

min datter på snart 7 mdr er osse vildt morsyg.. hun kan sagtens sidde hos andre hvis jeg ikke er der.. men lige så snart hun ser mig, så græder hun efter mig.. ja hun gider ikke engang sin far.. men jeg er osse sammen med hende hver dag, hele dagen.. så det er jo nok derfor.. tror desværre ikke det er en fase.. i hvert fald ikke med min pige..

Anmeld

6. december 2010

Maise

JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆP been there. seperationsangst alderen. Det er gået op for din datter at hun ikke er en del af dig. hun er sig selv. Claras tog ca 2 måneder og der er bare ikke noget at gøre og det er okey siger bøgerne. man får ikke noget godt ud af at tvinge noget andet igennem. det går over igen. Her er clara blevet så glad for far, så når han kommer hjem fra job, kan jeg bare skride. og hun piver når han går rundet den 1 time efter han er kommet hjem, ahahahahahahaha så er hun hans og jeg kan slappe af.

Det er en hård periode, men jeg synes at hvis man acceptere at sådan er det og jeg lover dig lisbeth - det går over, så er det meget nemmere.

Håber dog du kommer til julefrokost

Anmeld

6. december 2010

misss

Læs evt. bogen Vidunderlige uger, den forklarer det hele super godt - men ja ganske normalt)

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

misss skriver:

Læs evt. bogen Vidunderlige uger, den forklarer det hele super godt - men ja ganske normalt)

Jeg har den allerede. Må straks kigge i den ;-) Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.