Kreditkort svindel/internet-stjålne-penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Tak for svar tøser...

Det er nu ikke mig selv det er gået ud over, men en ven.

Hvis i har noget mere konkret, så kom endelig med det i tilfælde af at banken stejler til at starte med

Hvad er det hel t konkret du gerne vil vide? Måske ved jeg noget eller kan finde svaret via jobbet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

mariamiss6

Hvad er det hel t konkret du gerne vil vide? Måske ved jeg noget eller kan finde svaret via jobbet 

Hehe, jaaaah, det ville jo være lettere hvis det var gået ud over mig selv, så kunne jeg jo bare rode rundt på kontoen og se mig for :S

Umiddelbart skulle pengene være havnet i Sverige, men under hvilke omstændigheder har jeg ikke helt styr på.... Tror det enten er noget hacking, eller noget firmafup...

Anmeld

6. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

tjm skriver:

ja vi blev snydt af dem som sælger biograf billetter til 5,50... de trak pludselig 179kr fra vores konto over flere måneder, som vi først opdagede da vi fik en opgørelse ind af døren... det vi gjorde var at vi ringede til dem som solgte billetterne, og fortalte dem af der intet stod om at man kan i et abonemment - de har så efterfølgende - nogen steder skrevet nu at man betaler et vis beløb hver mdr...

Men ellers fik vi banken til at trække dem tilbage selvom det var meget svært også blokerede de for flere betalinger hos det firma

Dem har jeg også betalt til, men jeg meldte mig dog ud med det samme - og billetterne har jeg ikke set skyggen af. Men pyt nu også med det. Så længe de ikke trækker mere end de 5,50.- er jeg ligeglad.

Havde du ikke meldt dig ud inden 30 dage?

Der står nemlig at man binder sig, såfremt man ikke melder sig ud inden 30 dage, og derefter må de vist gerne trække de 179.-

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Dem har jeg også betalt til, men jeg meldte mig dog ud med det samme - og billetterne har jeg ikke set skyggen af. Men pyt nu også med det. Så længe de ikke trækker mere end de 5,50.- er jeg ligeglad.

Havde du ikke meldt dig ud inden 30 dage?

Der står nemlig at man binder sig, såfremt man ikke melder sig ud inden 30 dage, og derefter må de vist gerne trække de 179.-

på det tidspunkt stod der højt og tydeligt at der ingen bindingsperiode og abonemment var.. men alligevel trækker de... men efter rigtig mange klager fra folk har du endelig fået skrevet at hvis man ikke melder sig ud igen så betaler mig hver mdr

Anmeld

6. december 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Hehe, jaaaah, det ville jo være lettere hvis det var gået ud over mig selv, så kunne jeg jo bare rode rundt på kontoen og se mig for

Umiddelbart skulle pengene være havnet i Sverige, men under hvilke omstændigheder har jeg ikke helt styr på.... Tror det enten er noget hacking, eller noget firmafup...

Ja, det ville unægteligt være noget nemmere, hvis du kunne se, hvad dre var foregået. Men altså På jobbet råder vi folk, der har været udsat for kortsvindel, til at kontakte bank og politi, samt naturlivis spærret det kort der er blevet svindlet med...

Banken gør så via Nets (PBS) indsigelse og fører pengene retur til den konto de er blevet hentet fra. Hvordan det helt præcist foregår når pengene er ført til udlandet, har jeg ikke helt styr på  

Men få fat i banken hurtigst muligt 

Anmeld

6. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

tjm skriver:

på det tidspunkt stod der højt og tydeligt at der ingen bindingsperiode og abonemment var.. men alligevel trækker de... men efter rigtig mange klager fra folk har du endelig fået skrevet at hvis man ikke melder sig ud igen så betaler mig hver mdr

Ok. Jeg skal da lige have tjekket op på at de ikke har trukket mere end 5,5 kr som aftalt

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ok. Jeg skal da lige have tjekket op på at de ikke har trukket mere end 5,5 kr som aftalt

lyder som en god idé... jeg blev ihvertfald meget overrasket...

Anmeld

6. december 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

Ja, det ville unægteligt være noget nemmere, hvis du kunne se, hvad dre var foregået. Men altså På jobbet råder vi folk, der har været udsat for kortsvindel, til at kontakte bank og politi, samt naturlivis spærret det kort der er blevet svindlet med...

Banken gør så via Nets (PBS) indsigelse og fører pengene retur til den konto de er blevet hentet fra. Hvordan det helt præcist foregår når pengene er ført til udlandet, har jeg ikke helt styr på  

Men få fat i banken hurtigst muligt 

Jeps, han vil også have fat i sin bank, men jeg tænkte det måske var godt med lidt viden på forhånd, så han ikke måske bliver snydt, eller spidset af med at det er hans eget problem

Anmeld

6. december 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Jeps, han vil også have fat i sin bank, men jeg tænkte det måske var godt med lidt viden på forhånd, så han ikke måske bliver snydt, eller spidset af med at det er hans eget problem

Ja, det er altid godt at tjekke op på sine rettigheder  Men bankerne plejer heldigvis at være meget hjælpsomme i de sager -Faktisk nogle gange for hjælpsomme, hvis jeg tager job-brillerne på 

Håber din ven år sine penge igen ret hurtigt!!

Anmeld

6. december 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

Ja, det er altid godt at tjekke op på sine rettigheder  Men bankerne plejer heldigvis at være meget hjælpsomme i de sager -Faktisk nogle gange for hjælpsomme, hvis jeg tager job-brillerne på 

Håber din ven år sine penge igen ret hurtigt!!

Hehe hvad er dit job?

Og hvordan kan banken være FOR hjælpsom?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.