Kreditkort svindel/internet-stjålne-penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.660 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. december 2010

mariamiss6

Nogle af jer der har været udsat for at få jeres konto lænset, via internettet, og ved om og hvordan man kan få sine penge igen, evt. ved at få banken til at dække?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

JuelZ

mariamiss6 skriver:

Nogle af jer der har været udsat for at få jeres konto lænset, via internettet, og ved om og hvordan man kan få sine penge igen, evt. ved at få banken til at dække?

ja vi blev snydt af dem som sælger biograf billetter til 5,50... de trak pludselig 179kr fra vores konto over flere måneder, som vi først opdagede da vi fik en opgørelse ind af døren... det vi gjorde var at vi ringede til dem som solgte billetterne, og fortalte dem af der intet stod om at man kan i et abonemment - de har så efterfølgende - nogen steder skrevet nu at man betaler et vis beløb hver mdr...

Men ellers fik vi banken til at trække dem tilbage selvom det var meget svært også blokerede de for flere betalinger hos det firma

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Jeg har en "sag" kørende i banken lige nu hvor et japansk firma har hævet ca 2000 kr, i små bidder, siden i sommers.

Jeg har skulle aflevere papirer på at jeg har mailet eller ringet til dem og sagt at de ikke skal hæve flere penge og at jeg aldrig har bedt dem om det! Så vil de se på det, men de kunne ikke love noget.

Anmeld

6. december 2010

mariamiss6

Okay men jeg tror ikke det er sådan det er foregået - det er ikke noget der er sket for mig selv, men for en ven - jeg tror de er tyvstjålet....

Anmeld

6. december 2010

sbs78

mariamiss6 skriver:

Jo jo det har jeg prøvet. det blet misbrugt for ca 9000kr. Det var forskellige steder på nettet der blev trukket penge fra. Når det er over nettet at dankortet bliver misbrugt, kan du sagtens få dine penge tilbage. du skal skynde dig at spære dit dankort og kontaket din bank. 

Anmeld

6. december 2010

SoffiLine

For tre uger siden blev mit kort misbrugt på nettet. Der blev forsøgt hævet et meget stort beløb eller købt noget for et meget stort beløb som fik banken til at spærre mit kort.

Havde købet/hævningen været gået igennem, så ville banken dække.

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

Jeps har lige fået lovning på at få penge tilbage, de var blevet hævet i New York og der har jeg jo ikke været i al for lang tid  

Anmeld

6. december 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Jeg har heldigvis har selv været udsat for kortsvindel, men jeg ser en del af det gennem mit job  Du skal tage fat i din bankhurtigst muligt. Hvis det er til dankort betalinger, kan de gå ind og gøre indsigelse mod betalingen og du kan få dine penge igen og jeg er rimelig sikker på, at hvis der er tale om indtrængen på din konto, kan de også hjælpe dig og dække tabet.

Det lyder rigtig træls og jeg håber din bank hjælper dig. Husk at politi anmelde det!!!

Anmeld

6. december 2010

mariamiss6

Tak for svar tøser...

Det er nu ikke mig selv det er gået ud over, men en ven.

Hvis i har noget mere konkret, så kom endelig med det i tilfælde af at banken stejler til at starte med

Anmeld

6. december 2010

lulleh

det er ikke mere end en månede siden jeg havde sådan et tilfælde.
- en masse små beløb som løb op i 3500kr ca.
pbs spærret det da de fandt ud af det.
det var ved noget som hedder bigpoint.com som jeg ikke ved hva er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.