Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TinaPina skriver: og dagen før kusine Emilias, så hun er noget nervøs for at skulle dele hehe.. Der er laaaang tid til endnu, men det er jo gået hurtigt indtil videre
og dagen før kusine Emilias, så hun er noget nervøs for at skulle dele hehe.. Der er laaaang tid til endnu, men det er jo gået hurtigt indtil videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: ØV! Det ser ellers godt ud...
ØV! Det ser ellers godt ud...
uhhhh de levere også til jylland....
Står der under kontakt og så ofte stillede spørgsmål, og så levering
Tina&Martin skriver: Hej Piger Ville da lige dele babys indbydelse til barnedåb med jer. Er ret stolt af mit kreative påfund, og har fået meget skulderklap for den
Hej Piger
Ville da lige dele babys indbydelse til barnedåb med jer. Er ret stolt af mit kreative påfund, og har fået meget skulderklap for den
Vildt fed idé!
Og ja - årh, alt det sølv man får...
TinaPina skriver: Okay hvad sker der lige for at citere og kommentere et indlæg der ikke var til mig Åh gud jeg må være træt
Okay hvad sker der lige for at citere og kommentere et indlæg der ikke var til mig Åh gud jeg må være træt
hihi.... præ-amme hjerne
Bavianis skriver: Vildt fed idé! Og ja - årh, alt det sølv man får...
Ja, det gider vi altså ikke... og skal hun have noget, køber vi det selv, basta
uhhhh de levere også til jylland.... Står der under kontakt og så ofte stillede spørgsmål, og så levering
Wuhu! Hvad mon prisen er så???
DAs mor skriver: Wuhu! Hvad mon prisen er så???
ja.... det er nok lidt mere pricey !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128