Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
281210 skriver: Genial idé du har fået dig der. Den er super sej.
Genial idé du har fået dig der.
Den er super sej.
Mange takker
Ihh du har termin på min mors fødsesldag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Martin skriver: Hej Piger Ville da lige dele babys indbydelse til barnedåb med jer. Er ret stolt af mit kreative påfund, og har fået meget skulderklap for den
Hej Piger
Ville da lige dele babys indbydelse til barnedåb med jer. Er ret stolt af mit kreative påfund, og har fået meget skulderklap for den
hvor er det genialt fundet på
Tina&Martin skriver: Mange takker Ihh du har termin på min mors fødsesldag
LenaJohansen skriver: hvor er det genialt fundet på
taaaark
TinaPina skriver: Ja den er skide fin og anderledes
Ja den er skide fin og anderledes
taark skatter... kun 4 dage til du skal smug-kigge på din baby igen
Hehe - fed idé
Men må jeg lige spørge... ebuffet.dk - det troede jeg var i KBH - leverer de også herovre??? Hvor meget skal man betale ekstra for det? (har nemlig selv været inde at kigge til når vi engang skal holde dåb (hvornår det så end bliver )
DAs mor skriver: Hehe - fed idé Men må jeg lige spørge... ebuffet.dk - det troede jeg var i KBH - leverer de også herovre??? Hvor meget skal man betale ekstra for det? (har nemlig selv været inde at kigge til når vi engang skal holde dåb (hvornår det så end bliver )
Åh nej, det har jeg da slet ikke tjekket, for vi bestiller jo først maden til januar Det må jeg lige undersøge nærmere
Tina&Martin skriver: Åh nej, det har jeg da slet ikke tjekket, for vi bestiller jo først maden til januar Det må jeg lige undersøge nærmere
ÅH! Jamen det håber jeg da de gør så (men nok en god ide lige at tjekke )
DAs mor skriver: ÅH! Jamen det håber jeg da de gør så (men nok en god ide lige at tjekke )
HAHA, ja..! altså...
men tror desværre ikke de gør... det er jo næsten for langt at køre... ihhhh !!!!
Tina&Martin skriver: HAHA, ja..! altså... men tror desværre ikke de gør... det er jo næsten for langt at køre... ihhhh !!!!
ØV! Det ser ellers godt ud...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128