1 måned allerede ;o min smukke smukke pige <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Magsen

DeniseM skriver:

SMUK lille pige du har der!!

stort tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Frøken J.

Nej hvor er hun dejlig! Du kan godt risikere, at jeg kommer og snupper hende, når du mindst venter det! Så er du advaret! Haha

Anmeld

6. december 2010

Magsen

bøgelund1 skriver:

ej at i kan holde det hemmeligt.. jeg ville slet ikke kunne vente.. men det glæder jeg mig da meget til at høre.. 

arg tror ikke lige det kommer til at gå så stærkt.. har indtil videre taget 20 kg på..  så føler satme der er lang vej.. men hammer godt ud ser du.. 

nej det er også lidt svært !! hehe

men nu er det jo snart :p

..og hvor langt er du? ((:

jeg tog selv 18 kg. på efter en uge, havde jeg tabt mig 11 kg du får lige et billede af hvor STOR jeg var :b

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Secrets skriver:

Nej hvor er hun dejlig! Du kan godt risikere, at jeg kommer og snupper hende, når du mindst venter det! Så er du advaret! Haha

JA hun er hehe

jeg kan nu godt forstå dig :b

Anmeld

6. december 2010

bøgelund

Maggieh skriver:

nej det er også lidt svært !! hehe

men nu er det jo snart :p

..og hvor langt er du? ((:

jeg tog selv 18 kg. på efter en uge, havde jeg tabt mig 11 kg du får lige et billede af hvor STOR jeg var :b

jeg har 4 uger tilbage, og er ikke så stor som du var. Men dit sidder til gengæld på maven kun.. Rigtig flot mave..  

mit sidder ALLE steder.. men meget af det er vand, så håber det går stærkt..  

havde du meget vand i kroppen? 

Anmeld

6. december 2010

Magsen

bøgelund1 skriver:

jeg har 4 uger tilbage, og er ikke så stor som du var. Men dit sidder til gengæld på maven kun.. Rigtig flot mave..  

mit sidder ALLE steder.. men meget af det er vand, så håber det går stærkt..  

havde du meget vand i kroppen? 

når okej, det jo snart så :p tak for det

der var jeg 40+ ..

det gør det TRO mig :b nej, jeg havde ikke meget vand i kroppen men ret meget i hovedet, det er så helt væk nu :b havde måske ret hævede fødder med det gik også hurtigt

Anmeld

6. december 2010

bøgelund

Maggieh skriver:

når okej, det jo snart så :p tak for det

der var jeg 40+ ..

det gør det TRO mig :b nej, jeg havde ikke meget vand i kroppen men ret meget i hovedet, det er så helt væk nu :b havde måske ret hævede fødder med det gik også hurtigt

det lyder godt, så er der da lidt håb. syntes godt nok ikke man føler sig voldsom tiltrækkende. men det er det hele værd.. 

Anmeld

6. december 2010

Magsen

bøgelund1 skriver:

det lyder godt, så er der da lidt håb. syntes godt nok ikke man føler sig voldsom tiltrækkende. men det er det hele værd.. 

nej, tro mig det kender jeg alt til hehe

men det er SÅÅÅ dejligt efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.