Guuuuud .. min pige er ALLEREDE 1 måned og 3 dage
hvor blev tiden af .. det faktisk næsten trist at det går så hurtigt, jeg kan slet ikke nyde hende nok !! men hun er hurtig på den, har kunne holde hovedet selv næsten hele tiden, siger hele tiden ''agøø'' smiler og griner(højt) og er riigtig nysgerrig hehe skal hele tiden være med i alt der sker rundt om hende hun er ikke helt så god til at sove længe og sover for det meste ikke mere end 3-4 timer af gangen men det passer mig fint(om dagen) ej hun er heller ikke så besværlig om natten, tager hende egentlig bare op og ammer liggende så falder vi begge bare i søvn igen hehe..
hmm, der er lidt problemer med ammningen, da hun har trøske så det gør ret nas.. Og jeg ikke har nok mælk
ammede hende for ikke så mange dage siden, fra kl. ti om aftenen til kl. halv fire om natten med rigtig korte pauser ind imellem.. men jeg hænger i, jeg vil amme da det jo er det bedste for den bedste. Men ved ikke hvor længe det skal fortsætte, det har nu stået på i over en uge
..så får i også lige nogle billeder og en video med vores deeejlige tøs og så kan i jo også høre lidt af vores dejlige færøske sprog
(btw er lige stået op, og sidder med min kærestes klamme hættetrøje på, så det nu lidt uheldigt) men skidt pyt, nyd nu vores guldklump
(2 de første billeder er fra min fødselsdag 12 dage efter fødslen så der stadig lidt fedt på mig
hehe.. og billedet hvor der står baby girl er hun kun en dag gammel, ville bare lige have dem med alligevel
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld