? til jer der har oplevet svigt i forholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

det er vist min fe.... har ikke været tydeligt nok i mit indlæg...

men han fortsatte med at skrive med hende da vi fandt sammen igen. Han lovede hende det ene og det andet.

Og han dyrkede jo sex med mig, imens han var kærester med hende. Det er da klamt.

Synes egentlig ikke man "behøver" råde dig til hvad du skal gøre.. Synes du siger det hele selv.. Han er da ikke værd at samle på..

Og mht dit spørgsmål.. I ALLE de forhold jeg har haft hvor der har været brud på tilliden, der har jeg aldrig kunne komme "videre" eller prøve ignorere det.. Det har altid plaget mig og vendt tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har stadigvæk lidt svært ved at stole på min kæreste selvom det er næsten 2 år siden. Jeg prøver og jeg stoler også på ham. Men sker der det mindste, tvivler jeg meget ofte på om han siger sandheden.

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Hej med dig

Jeg tænker lidt, at din x spiller på to heste.

Det er jo rart at have noget i baghånden, hvis nu jeres forhold skulle gå i stykker. 

Det virker uholdbart og umodent. Men egentlig ikke overdrevet amoralsk, da I jo netop HAR holdt pauser, som jeg forstår det.

Tror måske bare ikke, at det er den rigtige mand, du er sammen med. Desværre.

Det var, hvad jeg tænker efter at have læst dit indlæg .

Held og lykke med det hele 

(Men undskylder - jeg har ikke læst alle de andres svar)

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Jeg har taget min fyr i at skrive med hans ex.

Og i en pause vi havde havde han efter 14 dage gået tilbage til hans ex, uden at fortælle mig om det. Og da vi knap en uge senere, lod han mig heller ikke vide af det.

Da jeg for 1 mdr siden bad om en pause, begyndte han igen at skrive med hende. Han var sågar på en date med hende.

Da vi så 14 dage senere fandt sammen, havde vi en uge, hvor tingene bare gik fantastisk, lige ind til jeg tog ham i at skrive med hende.

Jeg kontaktede hende via sms. og vi fik en lang snak, hvor der kom mange ting på bordet. Er virkeligt chokeret over det hele.

Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig. Da han ikke vidste hvor han havde mig, og da han har frygt for at blive ensom.

Jeg har meget svært ved at se ham lige for tiden. Jeg stoler slet ikke på ham. Og selv om han gør meget for at vise mig at det er mig han kan lide, væmmes jeg ved ham.

Det skal siges at vi ikke bor sammen.

Men mit spørgsmål til jer er så.... jer der på den ene eller den anden måde har oplevet svigt i forholdet.....

Kom i nogensinde til at stole på ham igen? Kom i videre??

Håber der er nogen der kan give lidt et prej om deres erfaring på dette område.

Mvh.

Mig

nu skriver jeg måske noget du vil synes lyder hårdt, og det undskylder jeg meget. men man når længst med ærlighed.

citat fra dig:  "Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig."   hvad i alverden laver du så med ham??? du skal da ikke have en mand der er sådan!!!

vi man skal holde så mange pauser i et forhold, så er det i mine øjne dødsdømt. tror ikke på pauser, istedet skal man arbejde på det sammen og hvis man ikke kan det, jamen så er det farvel og tak.

kommer selv fra et rigtig skidt forhold, det var værre end det du skriver... men min eks var også utro og ikke kun en gang og så løj han enormt meget. men jeg fik nok og nu er jeg alene med vores datter. det er den bedste beslutning jeg længe har taget.

du skriver og du ikke stoler på ham. tror man kan få det igen, hvis begge arbejder på det, men at du væmmes ved ham...hmm så lyder det heller ikke som om du skal være sammen med ham. man skal da ikke væmmes ved sin kæreste. 

min erfaring at hvis man gør det en gang, så gør man det igen ( for det meste ) 

brug ikke tiden på noget der ikke er godt.

håber ikke du har taget det som et angreb

Anmeld

11. december 2010

3xM

min nu x havde hede sms flirt med sin datters mor, i starten af vores forhold kunne de ikke være i stue sammen.

vi blir enige om for 14 dg siden at gå hver til sit, og inden vi flytter finder jeg smsér mellem de 2 hvor hun skr hendes dør er ulåst hvis han vil komme og holde om hende inat. hmm behøver jeg at sige han ikke var hjemme hele weekenden ?

vi flyttede i onsdags, og jeg har så lige fået en abort med vores fælles barn som indtil for 2 mdr siden ville have været et ønske barn skulle det ske jeg blev gravid...

oveni har han i en uge efter bruddet og inden vi flyttede boet på loftet og afskåret sig fra mig og drenende ( marcus på 6 år og milas på 3 mdr)

Anmeld

11. december 2010

HopinWishin

Hvorfor holder I så mange pauser? Lyder ikke til forholdet helt fungerer... Tror jeg ville finde mig en ny mand i det nye år =)

Anmeld

16. december 2010

Viktoria86

Hej.

Jeg har læst dit indlæg og et par af svarene. Jeg er til dels enig i meget af det der bliver skrevet herinde, men vil gerne tilføje at det lyder som om du ville få en del af svaret ved at kigge ind i dig selv også. Hans forhold til sin eks må være svært at tackle, det ville jeg bestemt også føle mig utryg ved. Men samtidig vil jeg sige at hvis I holder pause når det bliver hårdt, så lyder det på mig som om der mangler noget grundlæggende tilllid til hinanden, og til jer selv.

Hvis du nu undgik at bede om flere pauser, så kunne han måske afslutte sit suttekluds-forhold til den anden kvinde, velvidende at han ikke får brug for trøst igen og igen ude fordi I nu er gået fra hinanden igen. Der er ingen tvivl om at det er "nemmere" at være den der går, end den der bliver når det gør rigtig ondt. Og hellere gå, end at være den der bliver efterladt. Men konstruktivt for jeres relation er det jo bare ikke i længden..

Måske i "bare" skal bruge en hulens masse tid på at lære at stole på hinanden, og samtidig undgå at skuffe den andens tillid ved at give op og gå.

Så længe du ikke kan holde ham ud når du føler han svigter dig, vil jeg mene der er et følelsesmæssigt grundlag for at skabe en rigitg god tillid hvis I begge er klar til at lukke en anden så tæt på.

Det er rigtig skræmmende, det syntes jeg også, men de sidste 5 år har jeg ikke fortrudt en eneste gang at jeg turde give det en chance mere

Held og lykke

Anmeld

16. december 2010

Anette&Sophia

jeg syntes at når man er på pause, så er man 50 % fra hinanden og 50% sammen.

Jeg har selv meget svært ved at stole på drenge, efter de uheldige fund jeg har gjort mig.

hvis jeg var i dit sted ville jeg ikke føle mig så tryk ved ham. jeg ville ha det sådan at lige så snart man går ud af døren, så går exén ind.

jeg syntes ikke det er acceptabelt.

enhver kvinde skal ha respekt hvis hun selv viser det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.