Jeg har taget min fyr i at skrive med hans ex.
Og i en pause vi havde havde han efter 14 dage gået tilbage til hans ex, uden at fortælle mig om det. Og da vi knap en uge senere, lod han mig heller ikke vide af det.
Da jeg for 1 mdr siden bad om en pause, begyndte han igen at skrive med hende. Han var sågar på en date med hende.
Da vi så 14 dage senere fandt sammen, havde vi en uge, hvor tingene bare gik fantastisk, lige ind til jeg tog ham i at skrive med hende.
Jeg kontaktede hende via sms. og vi fik en lang snak, hvor der kom mange ting på bordet. Er virkeligt chokeret over det hele.
Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig. Da han ikke vidste hvor han havde mig, og da han har frygt for at blive ensom.
Jeg har meget svært ved at se ham lige for tiden. Jeg stoler slet ikke på ham. Og selv om han gør meget for at vise mig at det er mig han kan lide, væmmes jeg ved ham.
Det skal siges at vi ikke bor sammen.
Men mit spørgsmål til jer er så.... jer der på den ene eller den anden måde har oplevet svigt i forholdet.....
Kom i nogensinde til at stole på ham igen? Kom i videre??
Håber der er nogen der kan give lidt et prej om deres erfaring på dette område.
Mvh.
Mig
nu skriver jeg måske noget du vil synes lyder hårdt, og det undskylder jeg meget. men man når længst med ærlighed.
citat fra dig: "Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig." hvad i alverden laver du så med ham??? du skal da ikke have en mand der er sådan!!!
vi man skal holde så mange pauser i et forhold, så er det i mine øjne dødsdømt. tror ikke på pauser, istedet skal man arbejde på det sammen og hvis man ikke kan det, jamen så er det farvel og tak.
kommer selv fra et rigtig skidt forhold, det var værre end det du skriver... men min eks var også utro og ikke kun en gang og så løj han enormt meget. men jeg fik nok og nu er jeg alene med vores datter. det er den bedste beslutning jeg længe har taget.
du skriver og du ikke stoler på ham. tror man kan få det igen, hvis begge arbejder på det, men at du væmmes ved ham...hmm så lyder det heller ikke som om du skal være sammen med ham. man skal da ikke væmmes ved sin kæreste.
min erfaring at hvis man gør det en gang, så gør man det igen ( for det meste )
brug ikke tiden på noget der ikke er godt.
håber ikke du har taget det som et angreb