? til jer der har oplevet svigt i forholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har taget min fyr i at skrive med hans ex.

Og i en pause vi havde havde han efter 14 dage gået tilbage til hans ex, uden at fortælle mig om det. Og da vi knap en uge senere, lod han mig heller ikke vide af det.

Da jeg for 1 mdr siden bad om en pause, begyndte han igen at skrive med hende. Han var sågar på en date med hende.

Da vi så 14 dage senere fandt sammen, havde vi en uge, hvor tingene bare gik fantastisk, lige ind til jeg tog ham i at skrive med hende.

Jeg kontaktede hende via sms. og vi fik en lang snak, hvor der kom mange ting på bordet. Er virkeligt chokeret over det hele.

Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig. Da han ikke vidste hvor han havde mig, og da han har frygt for at blive ensom.

Jeg har meget svært ved at se ham lige for tiden. Jeg stoler slet ikke på ham. Og selv om han gør meget for at vise mig at det er mig han kan lide, væmmes jeg ved ham.

Det skal siges at vi ikke bor sammen.

Men mit spørgsmål til jer er så.... jer der på den ene eller den anden måde har oplevet svigt i forholdet.....

Kom i nogensinde til at stole på ham igen? Kom i videre??

Håber der er nogen der kan give lidt et prej om deres erfaring på dette område.

Mvh.

Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Maja88

kan ikke se hvorfor han ikke har måtte være sammen med hende når du har bedt om pause. og hvorfor må han ikke skrive med hende?

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

Prøv lige at læse dit eget indlæg en gang til

Manden har konstant brug for bekræftelse fra to kvinder og så har han den frækhed at lade dig vide at det er din skyld, at han ikke er dig tro. Ja, ja han er usikker på dig, det virker som en måde at lade sig tro du har "overtaget" - men det undskylder ham da ikke.

Nu kan jeg ikke se om i har børn sammen endnu, men jeg ville skynde mig ud af det forhold og ikke spilde mere liv på ham. 

Hvis du væmmes ved ham, hvad er der så tilbage?

Anmeld

6. december 2010

Fru Dinesen

Puuhaaaa lyder som en grim omgang ....

Jeg ville ikke kunne med at min mand skrive med hans x hvis vi havde en ned tur, jeg ville føle det for underligt og ville være utrolig sårret .....

syndes du skal fortælle hvordan du føler, og vil han ik respektere det jammen så er han nok ik lige til at samle på sorry ...

Håber du får noget ro omkring det snart for det er da en rigtig kedelig situration at stå i 

Knusss Linda

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

kan ikke se hvorfor han ikke har måtte være sammen med hende når du har bedt om pause. og hvorfor må han ikke skrive med hende?

det er vist min fe.... har ikke været tydeligt nok i mit indlæg...

men han fortsatte med at skrive med hende da vi fandt sammen igen. Han lovede hende det ene og det andet.

Og han dyrkede jo sex med mig, imens han var kærester med hende. Det er da klamt.

Anmeld

6. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

det er vist min fe.... har ikke været tydeligt nok i mit indlæg...

men han fortsatte med at skrive med hende da vi fandt sammen igen. Han lovede hende det ene og det andet.

Og han dyrkede jo sex med mig, imens han var kærester med hende. Det er da klamt.

jamen hva skriver de om?

Anmeld

6. december 2010

TTM

Hej "Mig"

Hmm.... Det er en kedelig situation, men når du allerede selv skriver du ikke stoler på ham længere, så er der ikke rigtig mere og bygge på...

At i så ofte har brug for pauser, at han skal bekræftes konstant.... Arhmen du kan da ikke leve dit liv efter aldrig og vide hvordan han bliver bekræftet?

Jeg har selv stået i et lign. forhold, detaljerne lige meget, men jeg er kun glad for jeg kom væk... Når først man ikke stoler på hinanden længere, er forholdet dødsdømt - medmindre man er villig til og kaste penge efter en par-terapeut eller en anden professionel som kan redde ens forhold. Og er du villig til det?

Hvis han forsvandt ud af dit liv, og du aldrig skulle se ham igen, hvordan ville du så føle det?? (Så har du svaret for hvordan du skal reagere.....)

Anmeld

6. december 2010

Pena

Anonym skriver:

Jeg har taget min fyr i at skrive med hans ex.

Og i en pause vi havde havde han efter 14 dage gået tilbage til hans ex, uden at fortælle mig om det. Og da vi knap en uge senere, lod han mig heller ikke vide af det.

Da jeg for 1 mdr siden bad om en pause, begyndte han igen at skrive med hende. Han var sågar på en date med hende.

Da vi så 14 dage senere fandt sammen, havde vi en uge, hvor tingene bare gik fantastisk, lige ind til jeg tog ham i at skrive med hende.

Jeg kontaktede hende via sms. og vi fik en lang snak, hvor der kom mange ting på bordet. Er virkeligt chokeret over det hele.

Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig. Da han ikke vidste hvor han havde mig, og da han har frygt for at blive ensom.

Jeg har meget svært ved at se ham lige for tiden. Jeg stoler slet ikke på ham. Og selv om han gør meget for at vise mig at det er mig han kan lide, væmmes jeg ved ham.

Det skal siges at vi ikke bor sammen.

Men mit spørgsmål til jer er så.... jer der på den ene eller den anden måde har oplevet svigt i forholdet.....

Kom i nogensinde til at stole på ham igen? Kom i videre??

Håber der er nogen der kan give lidt et prej om deres erfaring på dette område.

Mvh.

Mig

Jeg har en del erfaring på området, og jeg synes jo han tydeligt viser at han ikke er til at stole på. Hver gang I har den mindste pause (Hvilket der ikke bør være i et sundt forhold) springer han jo tilbage til det trygge. Mange mænd tør ikke gøre noget forbi hvis de ikke har noget nyt i baghånden. Det har jeg måttet erfare på den hårde måde.

Han får det jo til at lyde som om du har "drevet " ham i armene på exen fordi han ikke tør være alene. Men det er en dårlig undskyldning.

Jeg ville ikke kunne stole på ham igen ud fra det du skriver. Desværre. Men tror ikke du får noget positivt ud af at blive i det forhold under de skrevne forudsætninger.

Han har jo ikke brugt pausen til at tænke over jer to, men til at finde noget andet, og så mener jeg ikke han er til at stole på.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Prøv lige at læse dit eget indlæg en gang til

Manden har konstant brug for bekræftelse fra to kvinder og så har han den frækhed at lade dig vide at det er din skyld, at han ikke er dig tro. Ja, ja han er usikker på dig, det virker som en måde at lade sig tro du har "overtaget" - men det undskylder ham da ikke.

Nu kan jeg ikke se om i har børn sammen endnu, men jeg ville skynde mig ud af det forhold og ikke spilde mere liv på ham. 

Hvis du væmmes ved ham, hvad er der så tilbage?

Jae.... Det har du vel egentligt ret i. Det er bare svært at give slip. Da der ikke engang var gået en uge, bad han mig lade være med at træde mere i det. For nu ville han ikke gå og have det dårligt over det mere.

Så sent som i dag, skrev han til mig (11 dage efter), skrev han til mig at jeg skulle lade være med at nævne hende, da hun kun eksisterede i vores verden fordi jeg blev ved med at nævne hende.

Han giver mig ikke tid til at sørge.... det er altså en svær tid at komme igennem lige nu. I januar flytter hun 7 minutters gågang fra hvor jeg bor (lige nu bor hun 100 km væk), og i febuar kommer vi til at gå på skole sammen..... Det er altså ret svært at lukke hende ude.

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

Anonym skriver:

Jae.... Det har du vel egentligt ret i. Det er bare svært at give slip. Da der ikke engang var gået en uge, bad han mig lade være med at træde mere i det. For nu ville han ikke gå og have det dårligt over det mere.

Så sent som i dag, skrev han til mig (11 dage efter), skrev han til mig at jeg skulle lade være med at nævne hende, da hun kun eksisterede i vores verden fordi jeg blev ved med at nævne hende.

Han giver mig ikke tid til at sørge.... det er altså en svær tid at komme igennem lige nu. I januar flytter hun 7 minutters gågang fra hvor jeg bor (lige nu bor hun 100 km væk), og i febuar kommer vi til at gå på skole sammen..... Det er altså ret svært at lukke hende ude.

Umiddelbart lyder han meget opsat på at få opfyldt sine egne behov - en rigtig god kæreste ville gøre hvad han kunne for at opfylde dine behov, så du var glad. 

Jeg tror dog at alt det der med at holde pause skaber både spænding, men også usikkerhed, i et forhold. Det er ikke sikkert dette gælder for jer, men...Jeg har haft et forhold, hvor det drama og den spænding, der opstod omkring pauser og jalousi, var med til at holde det kørende. Problemet var bare at det ikke gjorde lykkelig i længden. 

Det fremgår ikke rigtigt af din tråd, hvor meet du elsker ham - det er da tankevækkende:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.