Jeg har taget min fyr i at skrive med hans ex.
Og i en pause vi havde havde han efter 14 dage gået tilbage til hans ex, uden at fortælle mig om det. Og da vi knap en uge senere, lod han mig heller ikke vide af det.
Da jeg for 1 mdr siden bad om en pause, begyndte han igen at skrive med hende. Han var sågar på en date med hende.
Da vi så 14 dage senere fandt sammen, havde vi en uge, hvor tingene bare gik fantastisk, lige ind til jeg tog ham i at skrive med hende.
Jeg kontaktede hende via sms. og vi fik en lang snak, hvor der kom mange ting på bordet. Er virkeligt chokeret over det hele.
Han bliver ved med at sige at han var nødt til at skrive med hende for at kunne holde ud at være sammen med mig. Da han ikke vidste hvor han havde mig, og da han har frygt for at blive ensom.
Jeg har meget svært ved at se ham lige for tiden. Jeg stoler slet ikke på ham. Og selv om han gør meget for at vise mig at det er mig han kan lide, væmmes jeg ved ham.
Det skal siges at vi ikke bor sammen.
Men mit spørgsmål til jer er så.... jer der på den ene eller den anden måde har oplevet svigt i forholdet.....
Kom i nogensinde til at stole på ham igen? Kom i videre??
Håber der er nogen der kan give lidt et prej om deres erfaring på dette område.
Mvh.
Mig
Anmeld