Antons dåbskage :-) - med billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Zafir

K&S skriver:

Ih, tusind tak  den var efter gæsterne udsagn også RIGTIG god (jeg spiser ikke selv så "cremede" kager - me don´t like...!

Hehe ... Whats not to like.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

K&S

Zafir skriver:

Hehe ... Whats not to like.

Anmeld

7. december 2010

K&S

Sofia skriver:

Synes den er rigtig flot uden at være for overpyntet

Tusind tak  jeg er heller ikke selv til de meget pyntede kager - "enkelhed" er mit motto

Anmeld

7. december 2010

K&S

maggie3 skriver:

Hvor er den bare fin og enkel! -Og sikken luksus "bare" at skulle betrække og pynte, he he...

Jeg kan godt forstå du er glad for resultatet ;O)

Sally.

Tak tak  ja, det var super dejligt ikke at skulle lave hele kagen selv - den blev lavet og sågar leveret lige til døren...! Og så kostede det jo også MEGET mindre, end hvis vi skulle have bestilt den udefra - we like   

Anmeld

7. december 2010

birgitte

K&S skriver:

Jaaa, hun er bare så god en farmor (og svigermor)

Jeg smagte faktisk ikke kagen selv, jeg er ikke til de meget "cremede" kager, som den her var, men alle gæsterne roste den til skyerne...!

Og manden herhjemme har også rost den igen og igen, når han har spist resterne

Puslespilsbrikkerne er faktisk bare 1 enkelt - den er købt hos Kagebutikken i Albertslund - her er et link http://kagebutikken.dk/product.asp?product=3841

Katja

godt de andre ku li den så og tak for link dem kigger jeg lige lidt nærmere på

Anmeld

7. december 2010

Bryndis

K&S skriver:

JUBIIIII - så blev Anton døbt i lørdags...!

Jeg havde jo (som skrevet tidligere) slet ikke overskud til at lave kagen selv, men vi synes heller ikke lige, vi havde råd til at betale omkring 1500 kr. for at få lavet en stor flot kage

MEN MEN MEN Antons farmor sagde lige pludselig en dag -"jamen, jeg kan da bare lave kagen, så kan du overtrække og pynte den"

Så sådan blev det...! Vi aftalte, at der skulle være 2 lag "guf" MUMS MUMS - men da hun var færdig og kom og afleverede den torsdag aften, havde hun ikke kunne dy sig og havde lavet 3 lag - 1 med chokolade/flødecreme, 1 med hindbærmousse og 1 med nougatcreme MUMS MUMS MUMS - hun havde så også lavet en makronbund nederst og ellers valnøddebunde  

Jeg overtrak den så med marcipan (jeg KAN ikke finde ud af det med at smøre den op ) og derefter fondant + pynt

DEN BLEV BARE SUPER GOD - og alle roste dem til skyerne...!

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder - for jeg er ærlig talt MEGET stolt  (den er kun min 4. kage) så jeg måtte selvfølgelig også anskaffe mig nyt "pyntegear"

Katja

Super flot kage

Hvordan laver du det overtræk med puslespil og bogstaver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.