Antons dåbskage :-) - med billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

K&S

Mega Mums.. Jeg er selv igang med at lave kager, har indtil videre lavet to... Hvordan har du lavet bogstaverne??

Tak tak

Jeg har købt disse bogstavs- og taludstikkere hos Kagebutikken i Albertslund : http://kagebutikken.dk/product.asp?product=3175

De er bare super gode...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

K&S

Dot D skriver:

Hvor er den fin Hvor har du fundet de dér puslespilsudstikkere?

Ih, tusind tak

Puslespilsbrikkerne er faktisk bare 1 enkelt - den er købt hos Kagebutikken i Albertslund - her er et link http://kagebutikken.dk/product.asp?product=3841

Katja

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

K&S skriver:

Tusind tak  jeg er i bund og grund ikke til så "cremede" kager, så jeg smagte den faktisk slet ikke, men alle gæsterne roste den til skyerne...!

Og manden herhjemme har nydt godt af resterne  han er nemlig HELT vild med "cremede" kager...!

umm er nu heller ikke selv til cremmede kager, men lige den kage der lyder da bare HELT villdt lækker.... og dejligt at manden har nydt resten af kagen :')

Anmeld

6. december 2010

K&S

Barnepigen skriver:

Ej den er flot

Tak tak

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

Tillykke med sønnike og flot kage

Anmeld

6. december 2010

K&S

tjm skriver:

umm er nu heller ikke selv til cremmede kager, men lige den kage der lyder da bare HELT villdt lækker.... og dejligt at manden har nydt resten af kagen :')

Jeps, det gør den bestemt også  og jeg tror faktisk også, at manden synes, det er helt i orden, at jeg ikke spiser noget af det, der er tilbage  for så er der jo mere til ham...!

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

K&S skriver:

Jeps, det gør den bestemt også  og jeg tror faktisk også, at manden synes, det er helt i orden, at jeg ikke spiser noget af det, der er tilbage  for så er der jo mere til ham...!

hihihi ja jeg kan da næsten forstille mig det, plus jeg kan forstille mig  hvordan min forlovede ville reagere hvis vi fik resterne af den kage med hjem, eller ja alverdens kage... Vi er begge meget kage glade herhjemme, men jeg ved at sådan en fin dåbskage vil falde lige i hænderne på min forlovede og han vil helt klar gøre alt for at få den for sig selv :-)

Anmeld

6. december 2010

Linemaria90

tillykke med Anton sikke en fin kage. jeg vil også kunne lave sådan noget!

jeg bliver helt sulten af din forklarig om ingredienserne.. MUMS

Anmeld

6. december 2010

K&S

Baagøe skriver:

Tillykke med sønnike og flot kage

Anmeld

6. december 2010

Dot D

K&S skriver:

Ih, tusind tak

Puslespilsbrikkerne er faktisk bare 1 enkelt - den er købt hos Kagebutikken i Albertslund - her er et link http://kagebutikken.dk/product.asp?product=3841

Katja

Tak for linket, den er bare fin Og igen, det var din kage også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.