Dårlig dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

ooo

Hmm, det er ikke sjovt at få sådan en besked fra rektor. Så kan man gå og tænke over det, og få det helt dårligt.

MEN, jeg vil give de andre ret i at det lyder som om din vejleder forsøger at sige du er bestået. Hun siger jo at du ikke skal tænke mere på det, så mon ikke den er hjemme?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Hmm, det er ikke sjovt at få sådan en besked fra rektor. Så kan man gå og tænke over det, og få det helt dårligt.

MEN, jeg vil give de andre ret i at det lyder som om din vejleder forsøger at sige du er bestået. Hun siger jo at du ikke skal tænke mere på det, så mon ikke den er hjemme?!

jeg HÅBER! Men tør som sagt ikke analysere på det hun ar skrevet.. For ikke at give mig selv falske forhåbninger...

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Tak for din søde besked, ven!!

Jeg er ikke en stræber, men jo, jeg vil bare gerne have det går godt, og er måske en smule vant til at det altid går som det skal... Det er bare et irriterende tidspunkt at få et hak i tuden, hvis det kommer til at have konsekvans for min bachelor.. Jeg tør slet ikke tænke tanken til ende!

Men du har ret.. Jeg har mange andre ting at glædes over. Dem må jeg så fokusere på nu!

Jeg tror heller ikke du er en stræber (det er jo mig, der er stræberen, ha ha). Men du er nemlig sindsygt kvalitetsbevist...og jeg er ikke i tvivl om, at du er sindsyg dygtig! Så er man nemligt vant til, at det går godt. Det er derfor svært, hvis man pludseligt dumper! Jeg forstår dig 100%! Men jeg forsøger også blot at sætte tingene i perspektiv... netop fordi, at det netop ER det vigtigste - dig, kæresten og kattekyllingen ;-)

Anmeld

6. december 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Jeg laver dette indlæg ano., men hvis jeg sætter denne , så ved I vist, hvem jeg er ...

Vi skulle have svar på en eksamensopgave idag. Vi har ventet 25 dage fra den blev afleveret til nu, og vi har alle ventet i spænding. Eksamen skulle bedømmens med bestået/ikke bestået. So far, so good!

Da vi vil se svarene på vores intranet, finder vi i stedet en fælles meddelelse fra rektor. Der er så høj dumpeprocent på vores opgaver, at de tilbageholder resultaterne og starter en revurdering med det samme, inden de der har dumpet selv kan ansøge om det. De mener simpelthen der er sket en fejl, da procenten er SÅ høj. Svaret får vi først 17. december....

De andre studerende jeg er i praktik med har alle fået et prej fra deres vejleder om, om det ser godt eller skidt ud. Jeg sendte derfor en mail til min vejleder, og fik svaret tilbage "det må jeg ikke udtale mig om, men jeg synes ikke det skal fylde meget i din hverdag og sætte en blokade for indlæringen i din nye praktik"... Nej, det kan godt være det ikke skal det, men det gør mig virkelig ikke særlig tryg, at jeg ikke kan få et hint.

Jeg har aldrig i livet dumpet en eksamen. Men jeg har heller aldrig været så nervøs for en opgave som denne. Jeg er tæt på målet, og bliver færdigudd. til sommer. Men dumper jeg denne får jeg måske ikke liv til at skrive min bachelor, og bliver derfor ikke færdig inden barsel...

Jeg kan slet ikke rumme det Har haft hovedpine hele dagen, siden brevet fra rektor.. Jeg er SÅ sikker på at være dumpet, og magter bare ikke at skulle vente 11 dage på svaret.. Og så lige op til jul... Får juleferie d. 17.. ville være "fantastisk" at gå på ferie med sådan et "dumpet"-stempel i karakterbogen....

Øv altså! Måtte lige af med det.. Er så ked af det

HALLO..............hører du ikke efter??? Din vejleder sagde at hun ikke syntes at det skulle fylde meget i din hverdag!!! Altså så sagde hun jo, at det var en bekymring du ikke skulle have, søde kitte-kat.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.