Anonym skriver:
Jeg laver dette indlæg ano., men hvis jeg sætter denne
, så ved I vist, hvem jeg er ...
Vi skulle have svar på en eksamensopgave idag. Vi har ventet 25 dage fra den blev afleveret til nu, og vi har alle ventet i spænding. Eksamen skulle bedømmens med bestået/ikke bestået. So far, so good!
Da vi vil se svarene på vores intranet, finder vi i stedet en fælles meddelelse fra rektor. Der er så høj dumpeprocent på vores opgaver, at de tilbageholder resultaterne og starter en revurdering med det samme, inden de der har dumpet selv kan ansøge om det. De mener simpelthen der er sket en fejl, da procenten er SÅ høj. Svaret får vi først 17. december....
De andre studerende jeg er i praktik med har alle fået et prej fra deres vejleder om, om det ser godt eller skidt ud. Jeg sendte derfor en mail til min vejleder, og fik svaret tilbage "det må jeg ikke udtale mig om, men jeg synes ikke det skal fylde meget i din hverdag og sætte en blokade for indlæringen i din nye praktik"... Nej, det kan godt være det ikke skal det, men det gør mig virkelig ikke særlig tryg, at jeg ikke kan få et hint.
Jeg har aldrig i livet dumpet en eksamen. Men jeg har heller aldrig været så nervøs for en opgave som denne. Jeg er tæt på målet, og bliver færdigudd. til sommer. Men dumper jeg denne får jeg måske ikke liv til at skrive min bachelor, og bliver derfor ikke færdig inden barsel... 
Jeg kan slet ikke rumme det
Har haft hovedpine hele dagen, siden brevet fra rektor.. Jeg er SÅ sikker på at være dumpet, og magter bare ikke at skulle vente 11 dage på svaret.. Og så lige op til jul... Får juleferie d. 17.. ville være "fantastisk" at gå på ferie med sådan et "dumpet"-stempel i karakterbogen.... 
Øv altså! Måtte lige af med det.. Er så ked af det 
Ja ok...det er dælme godt nok træls! Ved jo du hader ventetider!!! Men du kan ikke gøre en hujende fis! Du har lavet opgaven og gjort dit bedste. Kender godt det med den faglige stolthed, at man aldrig har prøvet at dumpe - især hvis det har de konsekvenser du skriver om.
Personligt vil jeg også sige, at hun hentyder positivt. Tror hun har forsøgt at give dig en positiv hentydning ved at hun siger du ikke skal tænke på det i din praktikperiode, men kan dælme godt forstå du ikke tør analysere hendes ord. Men det er sådan, jeg læser hendes ord!
Jeg tænker bare, at det var dig, som fik 12 i sidste eksamen. Tror sgu en dame som dig nok skal komme igennem det og bestå - sikkert som en af de bedste. Du har en kvalitetssans der er bedre end de fleste ;-) Og hvis ikke, så må du tage det, hvis det skulle komme dertil. At dumpe er ikke det værste der kan ske! Husk det, min ven!
Din dejlige kæreste, et sundt og raskt barn og en smuk gravid mave som din - det er det vigtigste lige nu
!!
Men derfor
for dig alligevel!! 
Ha en skøn aften!!
Krammer