Must-have gave til 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Laura får så meget fra hele familien, så derfor vælger jeg ikke at give. Men om et år eller to skal hun selvfølgelig også have en gave fra sin moar!

Det gør vi nemlig ikke, så derfor købte vi den hest. Så ved vi at hun får noget hun kan stå op af ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Det gør vi nemlig ikke, så derfor købte vi den hest. Så ved vi at hun får noget hun kan stå op af ;-) 

Hi hi. God idé

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Kan I ikke bare give ham en lille symbolsk gave. Han aner jo ikke, han har fødselsdag Jeg gav ikke Laura hverken fødselsdagsgave eller julegave og hun får heller ingen julegave af mig i år, da hun kun er 13 mdr.

Nemlig!

Nicolai får heller ikke gave af os i år.. Eller jo..Jeg har købt noget tøj til ham som han mangler, men godt kan vente med at bruge til efter d. 24... Og så har jeg bare pakket det ind.. Han får så mange gaver fra hele familien alligevel

Anmeld

8. december 2010

Leneur

Hvad så med et lille legetelt? Silje fik hendes da hun var omkring 1 år og hun er stadig vild med det her 3 mdr. efter. Jeg gør så det at jeg slår det op og piller ned en gang imellem, så det er lidt nyt stadigvæk men hun elsker det og så gemmer hun sig og stikker hovedet ud, siger hej eller BØH og griner helt vildt. Fik det for 100 kr i rema1000 og de bedste penge jeg nogensinde har givet ud.

Anmeld

8. december 2010

LIZO

zoey fik en mikrofon med alle dyrene fra play2 learn til 170 kr. det har været et hit.

vi har lige holdt barnedåb/ 1 års fødselsdag og nu jul. så vi har kæmpet for at finde øsnker

kunne komme med en masse men mest pigeting

Anmeld

8. december 2010

NLME<3

maria_wt skriver:

Vores kære søn bliver 1 år den 30 Dec og jeg er på bar bund hvad vi skal give ham.. Alle ønskerne er jo allerede givet ud da jul og fødselsdag er lige oven i hinanden..

HVAD KAN VI GI??? HVAD KAN HAN IKKE LEVE FORUDEN???

hej  min søn havde også fødselsdag her den. 3 december så det er dobbelt så mange gave ønsker man skal finde på, men vi har ønsket os en masse fra 18 mdr.+ så kan han få det til sommer, men den bedste gave han fik var den her, den er bare et hit her hjemme

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.dooyoo.co.uk/fancy-dress/children-s-bosch-workbench/

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

R&N skriver:

Nemlig!

Nicolai får heller ikke gave af os i år.. Eller jo..Jeg har købt noget tøj til ham som han mangler, men godt kan vente med at bruge til efter d. 24... Og så har jeg bare pakket det ind.. Han får så mange gaver fra hele familien alligevel

Præcis - jeg gør det på samme måde

Anmeld

9. december 2010

Brams

maria_wt skriver:

Vores kære søn bliver 1 år den 30 Dec og jeg er på bar bund hvad vi skal give ham.. Alle ønskerne er jo allerede givet ud da jul og fødselsdag er lige oven i hinanden..

HVAD KAN VI GI??? HVAD KAN HAN IKKE LEVE FORUDEN???

Lærke bliver 14 mdr. juleaften og hun får julegaver, kunne slet ikke forestille mig, at vi ikke skulle købe noget til hende, når vi nu køber til alle andre incl. os selv. Hun fik også julegaver sidste år og selvfølgelig 1 års fødselsdagsgave 

Her er et par ideér:

Bobles
Brio togbane
Trehjulet cykel i lyserød fra Winther
Sitbag Toddler  www.sitbag.dk
Lego
Duplo
Legekøkken
Penge til portrætfoto
Scooter med anhænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.