Must-have gave til 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.109 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. december 2010

maria_wlt

Vores kære søn bliver 1 år den 30 Dec og jeg er på bar bund hvad vi skal give ham.. Alle ønskerne er jo allerede givet ud da jul og fødselsdag er lige oven i hinanden..

HVAD KAN VI GI??? HVAD KAN HAN IKKE LEVE FORUDEN???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Assi

Et legekøkken

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

maria_wt skriver:

Vores kære søn bliver 1 år den 30 Dec og jeg er på bar bund hvad vi skal give ham.. Alle ønskerne er jo allerede givet ud da jul og fødselsdag er lige oven i hinanden..

Kan I ikke bare give ham en lille symbolsk gave. Han aner jo ikke, han har fødselsdag Jeg gav ikke Laura hverken fødselsdagsgave eller julegave og hun får heller ingen julegave af mig i år, da hun kun er 13 mdr.

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Baagøe skriver:

Kan I ikke bare give ham en lille symbolsk gave. Han aner jo ikke, han har fødselsdag Jeg gav ikke Laura hverken fødselsdagsgave eller julegave og hun får heller ingen julegave af mig i år, da hun kun er 13 mdr.

Tror også det ender med det.. Han ved nemlig ikke en fis alligevel nej

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Assi skriver:

Et legekøkken

Det får han allerede

(tror det måske ender med lidt træbiler, som han er vild med)

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

maria_wt skriver:

Tror også det ender med det.. Han ved nemlig ikke en fis alligevel nej

Det er vist også mest for forældrenes egen skyld, de får gaver

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Hej søde...

Det kan jeg egentlig godt forstå du gør sådan. Vi har dog købt noget til hende til jul som vi gerne vil have hun skal have købt for børnepengene. Det er en bobels hest nedsat til 600 kr fra 900 i Magasin. Men forstår godt mange vælger ikke at give gave. '

God aften til dig ;-)

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

maria_wt skriver:

Vi har købt bobels hesten nedsat i magasin til 600 kr nedsat fra 900kr (købt for børnepengene). Vi ved vi ikke får den og vi ville gerne have den, sååå.... gik børnepengene til den til jul. 

God aften til dig!

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Hej søde...

Det kan jeg egentlig godt forstå du gør sådan. Vi har dog købt noget til hende til jul som vi gerne vil have hun skal have købt for børnepengene. Det er en bobels hest nedsat til 600 kr fra 900 i Magasin. Men forstår godt mange vælger ikke at give gave. '

God aften til dig ;-)

Laura får så meget fra hele familien, så derfor vælger jeg ikke at give. Men om et år eller to skal hun selvfølgelig også have en gave fra sin moar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.