Syg for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Ida.

Hvordan går det nu? Er hun faldet i søvn?

Havregrød, ris, en lille smule revet æble, letristet franskbrød med smør og cultura (evt. drikke-cultura) er nogle af de ting, det er godt at starte ligeså stille med ovenpå sådan en omgang!

God bedring med hende - det er så stygt, når de er syge...både fordi det er synd for ungerne, men ligeså meget fordi det er belastende at skulle bekymre sig (det er jeg ALT for god til, når de er syge!)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Barbamama

åååh nej det er bare så hårdt.... God bedring med hende!!!

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Per er ved at putte hende, og hun er bare ked af det og græder, det er bare ikke sjovt. Jeg er spændt på, hvordan natten bliver. Jeg har helt ondt i maven over det, bliver så ked af det, når hun er ked af det.

Kender det alt for godt. Man har selv lyst til at store tude.

Anmeld

6. december 2010

anna-jonas

Rose <3 skriver:

God bedring til det lille pus!!

Og popcorn for saltens skyld, det fik/får Malucca af splérne, når hun er på sygehuset.

Ups...........ingen popcorn før hun er 2-3 år. Please!!

Rigtig god bedring med Dicte, jeg håber at hun hurtigt kommer sig. husk at ligge hende på siden, og i et køligt rum.

Knus Mette

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Ups...........ingen popcorn før hun er 2-3 år. Please!!

Rigtig god bedring med Dicte, jeg håber at hun hurtigt kommer sig. husk at ligge hende på siden, og i et køligt rum.

Knus Mette

Ej nu sidder jeg og bliver helt chokkeret  hvorfor ingen popcorn før der? (Det var jo splér der gav hende dem, pga. opkast, og i sommeres for saltbalancen da der var så varmt iog hun ikke ville drikke)

Anmeld

6. december 2010

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Ej nu sidder jeg og bliver helt chokkeret  hvorfor ingen popcorn før der? (Det var jo splér der gav hende dem, pga. opkast, og i sommeres for saltbalancen da der var så varmt iog hun ikke ville drikke)

Det er de der små stumper, fra selve kernen der kan sætte sig i luftvejene. For de små kan ikke selv lukke strubehovedet, så det er samme princip som ved peanuts og gulerødder.

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Det er de der små stumper, fra selve kernen der kan sætte sig i luftvejene. For de små kan ikke selv lukke strubehovedet, så det er samme princip som ved peanuts og gulerødder.

Oh my good, hvordan kan en spl´er så proppe det i min lille barn :/

Kan voksne også ha´et sløvt strubehovede?? Altså hvergang jeg spiser rå gulerødder og popcorn, så får jeg det altid det i den gale hals. (Og af den grund spiser jeg det aldrig mere)

Anmeld

6. december 2010

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Oh my good, hvordan kan en spl´er så proppe det i min lille barn :/

Kan voksne også ha´et sløvt strubehovede?? Altså hvergang jeg spiser rå gulerødder og popcorn, så får jeg det altid det i den gale hals. (Og af den grund spiser jeg det aldrig mere)

Tjjjaaaaa..............mon ikke. Eller så har du for travlt med at tale samtidig, så det ryger galt i halsen.

Anmeld

7. december 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Hvordan går det nu? Er hun faldet i søvn?

Havregrød, ris, en lille smule revet æble, letristet franskbrød med smør og cultura (evt. drikke-cultura) er nogle af de ting, det er godt at starte ligeså stille med ovenpå sådan en omgang!

God bedring med hende - det er så stygt, når de er syge...både fordi det er synd for ungerne, men ligeså meget fordi det er belastende at skulle bekymre sig (det er jeg ALT for god til, når de er syge!)...

Hun har spist en kvart portion havregrød for en time siden og det er blevet indenbords Nu ved jeg ikke om jeg måske skal give hende en lille portion mere inden hun skal ud at sove, eller om jeg mon skal vente til bagefter, hun er jo sulten det lille my... Og ja det med at bekymre sig, det er jeg også meget god til. Hun har nu sovet rigtig godt og fik en halv flaske erstatning lidt før hun skulle sove og den er heller ikke røget op, men jeg tør næsten ikke håbe på at det er overstået endnu.

Anmeld

7. december 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Hun har spist en kvart portion havregrød for en time siden og det er blevet indenbords Nu ved jeg ikke om jeg måske skal give hende en lille portion mere inden hun skal ud at sove, eller om jeg mon skal vente til bagefter, hun er jo sulten det lille my... Og ja det med at bekymre sig, det er jeg også meget god til. Hun har nu sovet rigtig godt og fik en halv flaske erstatning lidt før hun skulle sove og den er heller ikke røget op, men jeg tør næsten ikke håbe på at det er overstået endnu.

Den type sygdom er jo ret hurtigt overstået - hvis du har så du kan lave en portion risgrød er det også et godt alternativ til havregrøden...hvis hun er sulten, skal hun have mad! Også selvom der er en risiko for, at det kommer op igen...

Håber hun er ovre det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.