Syg for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Dictes mor

Der skulle gå 8½ måned inden det skete, men nu er det sket, Dicte er syg, og det er ikke særlig sjovt. Hun har fået en kaste-op virus, og kan hverken holde vådt eller tørt nede. Lille stakkel, og hun har det skidt, for hun bliver ved med at smide sig ned og ligge og pive ligeså stille. Hendes mor er bekymret, og prøver at give hende vand og en lille bitte smule MEGET fortyndet saft, så hun kan få en lille smule energi derfra, de sidste to mundfulde har hun holdt nede i nu en halv time, og nu er hun igen faldet i søvn. Imorgen skal vi have besøg af SP for sidste gang, men jeg overvejer lidt at aflyse, hun skulle jo nødig smitte nogle af de andre børn, som SP skal besøge den dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Der skulle gå 8½ måned inden det skete, men nu er det sket, Dicte er syg, og det er ikke særlig sjovt. Hun har fået en kaste-op virus, og kan hverken holde vådt eller tørt nede. Lille stakkel, og hun har det skidt, for hun bliver ved med at smide sig ned og ligge og pive ligeså stille. Hendes mor er bekymret, og prøver at give hende vand og en lille bitte smule MEGET fortyndet saft, så hun kan få en lille smule energi derfra, de sidste to mundfulde har hun holdt nede i nu en halv time, og nu er hun igen faldet i søvn. Imorgen skal vi have besøg af SP for sidste gang, men jeg overvejer lidt at aflyse, hun skulle jo nødig smitte nogle af de andre børn, som SP skal besøge den dag.

åh nej dog.....

ja det må jo ske før eler siden, men så lige opkast.... øv! ja jeg ved godt at man selvfølgelig ikke ønsker at proppe barnet med alt muligt shit.... men altså, marie kiks kan være gode til lige at samle mavsen lidt...

kogt afkølet vand osv...

Anmeld

6. december 2010

Ni-ko-li-ne

OG GOD BEDRING!

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

God bedring til det lille pus!!

Og popcorn for saltens skyld, det fik/får Malucca af splérne, når hun er på sygehuset.

Anmeld

6. december 2010

otlitrom

Årh, lille pus! God bedring!!

Anmeld

6. december 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

åh nej dog.....

ja det må jo ske før eler siden, men så lige opkast.... øv! ja jeg ved godt at man selvfølgelig ikke ønsker at proppe barnet med alt muligt shit.... men altså, marie kiks kan være gode til lige at samle mavsen lidt...

kogt afkølet vand osv...

Jeg ved næsten ikke om jeg tør. Hun holdt på en lille bitte smule yohurt og lidt meget fortyndet saft i næsten en time, og så ville jeg give hende lidt at drikke og så drak hun alt for hurtigt og det hele røh op igen.

Jeg er i tvivl om, om jeg skal prøve at give hende noget at spise til aften eller om jeg skal nøjes med vand og så se, hvordan hun har det efter en god nats søvn - forhåbentligt

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

ej bette pus, men er godt nok mange der har det der for tiden, alle på Emils stue har haft det, men Emil har ikke haft det endnu og håber han slipper.

Håber snart hun blive rask igen, noget med salt kunne være godt, evt en salt chips at gnaske på God bedring med hende

Anmeld

6. december 2010

Dictes mor

Tulipan skriver:

ej bette pus, men er godt nok mange der har det der for tiden, alle på Emils stue har haft det, men Emil har ikke haft det endnu og håber han slipper.

Håber snart hun blive rask igen, noget med salt kunne være godt, evt en salt chips at gnaske på God bedring med hende

Det er lidt svært, for hun virker rigtig frisk nu og er helt vildt sulten, men det ryger jo bare op igen, når hun spiser det. Altså det er ikke særlig let at gøre sig klog på.

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Det er lidt svært, for hun virker rigtig frisk nu og er helt vildt sulten, men det ryger jo bare op igen, når hun spiser det. Altså det er ikke særlig let at gøre sig klog på.

nej er træls når de har det sådan

Anmeld

6. december 2010

Dictes mor

Tulipan skriver:

nej er træls når de har det sådan

Per er ved at putte hende, og hun er bare ked af det og græder, det er bare ikke sjovt. Jeg er spændt på, hvordan natten bliver. Jeg har helt ondt i maven over det, bliver så ked af det, når hun er ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.