scanning dreng eller pige? billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

betiinsen

BinaMor skriver:

nåårhh haha. jeg tænkte også at far måtte være stolt. hihi.

hahahaha ja det tror jeg bestemt også så hehe.. og det du mente var kuglerne var faktisk knæene hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

twinboys

PIGE

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

tak søde.. har dog valgt en ekstra scanning om en uge for at være sikker på der ikke lige pludselig dukker en tap op, og så alt hvad jeg køber er lyserødt hehe

hvad gir du for scanninger?

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

twinboys skriver:

PIGE

tror også selv det er en pige, som de fleste har gættet på herinde

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Babyklar skriver:

hvad gir du for scanninger?

har valgt at få det to forskellige steder, bare for at prøve det.. det ene kostede 450 med billeder og det andet 500 med dvd.. og det med dvden skal jeg prøve i næste uge

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

har valgt at få det to forskellige steder, bare for at prøve det.. det ene kostede 450 med billeder og det andet 500 med dvd.. og det med dvden skal jeg prøve i næste uge

Hvor fantastisk - kan man se meget mere af baby end til NF? er baby bleven større og mere baby agtig.

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Babyklar skriver:

Hvor fantastisk - kan man se meget mere af baby end til NF? er baby bleven større og mere baby agtig.

ja synes jeg bestemt.. læste faktisk også at barnet vokser enormt fra uge 12 til 20.. ved nf er barnet ca. 6,5 cm og i uge 17 jeg er i nu er det ca. 16-18 cm langt.. så det er vokset rigtigt meget..

synes det var en fed oplevelse.. og de giver sig tid til en

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

ja synes jeg bestemt.. læste faktisk også at barnet vokser enormt fra uge 12 til 20.. ved nf er barnet ca. 6,5 cm og i uge 17 jeg er i nu er det ca. 16-18 cm langt.. så det er vokset rigtigt meget..

synes det var en fed oplevelse.. og de giver sig tid til en

Ihh hvor fantastisk

Anmeld

6. december 2010

Trine89

betiinsen skriver:

tak søde.. har dog valgt en ekstra scanning om en uge for at være sikker på der ikke lige pludselig dukker en tap op, og så alt hvad jeg køber er lyserødt hehe

kan jeg godt forstå..  det ville da ville da være trist hvis man har købt alt i lyserødt og det så skulle være lyseblå.. 

men tja i sidste ende er det vigtigste jo bare at h*n skal være sund og rask

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Trine89 skriver:

kan jeg godt forstå..  det ville da ville da være trist hvis man har købt alt i lyserødt og det så skulle være lyseblå.. 

men tja i sidste ende er det vigtigste jo bare at h*n skal være sund og rask

jo helt bestemt.. kønnet er faktisk heller ikke så vigtigt.. men kan godt lide at blive scannet og se om barnet har det godt.. og faktisk er kønsscanning det billigste.. lidt sjovt men ingen tvivl om at det er det vigtigste da<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.