Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har været til kønsscanning og jordemoderen sagde hun ikke var i tvivl, hvad siger i det er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betiinsen skriver: har været til kønsscanning og jordemoderen sagde hun ikke var i tvivl, hvad siger i det er?
uha det er svært at se.... men jeg siger pige for synes ik jeg kan se tap
Jeg synes ikke jeg kan andet end tap så dreng
min computer gik lige helt amok og har lagt det dobbelt ind.. ville også have haft det skulle være ano.. men gjorde den ikke.. hmm kan man slette det ene indlæg så der ikke er to ens?
det er begge ben der går ud til siden og det lyse er kønsdelen..
har lidt svært ved at se hvad er hvad men gætter alligevel, jeg sir en piiige
jeg gætter på en dreng med stor diller og tilbehør. altså den lange er selve halløjsanen og de runde er tekstiklerne
Pas - jeg kan overhovedet ikke det og blev selv scannet i fredags:0) Der var jeg ikke i tvivl:0)
Så jeg venter jo en dreng og tænker - jeg kan ikke lige se en tap som hos min baby så jeg siger pige:0)
en PIIIIIGE!!!
BinaMor skriver: jeg gætter på en dreng med stor diller og tilbehør. altså den lange er selve halløjsanen og de runde er tekstiklerne
haha det er jo hele hele benet du kigger på.. det er kun den lille smule lyse noget mellem de tog ben der går ud til siderne hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128