Yes!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Malonde1985

R&N skriver:

.....jeg har netop lige købt to billetter til Take Thats ekstra koncert i Parken d. 15/7.. De er lige kommet til salg her kl 10... Min mor(44år) er helt vilde med dem, hun var jo ung da de hittede for alvor.. Og jeg selv, har en svaghed for Robbie, så jeg vil da også gerne se dem... Og da jeg så hørte i Go Aften Danmark i torsdags at der kom en ekstra koncert, så måtte jeg da ha fat i billetter - og så var julegaven til hende klaret!

Jeg glæder mig RIGTIG meget! Er der andre der skal med?

Go mandag til jer alle! Og glædelig jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Ih hvor er det fedt.... 

Har aldrig brudt mig om Take That... 

MEN... Må bøje mig denne gang for deres nye sang "The Flood" 

Hihi, den er altså også god søde!

Anmeld

6. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var da bare en super god julegave  Jeg er sikker på, at din mor bliver super glad

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

R&N skriver:

Hihi, den er altså også god søde!

Ja den er super fantastisk.... 

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

R&N skriver:

Min mor har dårlig ryg, så hun vil ikke kunne holde til at stå op en hel aften, så vi købte en siddeplads i stedet

Det er jo bare endnu bedre for hende!

Anmeld

6. december 2010

Malonde1985

Mon de synger "Shame" i parken??  

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Malonde1985 skriver:

Mon de synger "Shame" i parken??  

Det tror jeg.. Jeg har læst at koncerten er delt i tre... En del med Take That.. En del med Robbie.. Og en del med Robbie og Gary...

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

MoarHvidovre skriver:

Det var da bare en super god julegave  Jeg er sikker på, at din mor bliver super glad

Det tror/håber jeg også hun gør!

Glæder mig så meget til at gi hende den, og jeg har bare super meget lyst til at ringe til hende og sige "mooooar, vi skal til take that koncert".... Og lige nu har hun faktisk haft ringet og sagt "åh ja, det var i dag billetterne kom til salg, øv at man ikke har råd til dem".. Hihihi tænkte jeg!!

Anmeld

6. december 2010

Mutti2

R&N skriver:

.....jeg har netop lige købt to billetter til Take Thats ekstra koncert i Parken d. 15/7.. De er lige kommet til salg her kl 10... Min mor(44år) er helt vilde med dem, hun var jo ung da de hittede for alvor.. Og jeg selv, har en svaghed for Robbie, så jeg vil da også gerne se dem... Og da jeg så hørte i Go Aften Danmark i torsdags at der kom en ekstra koncert, så måtte jeg da ha fat i billetter - og så var julegaven til hende klaret!

Jeg glæder mig RIGTIG meget! Er der andre der skal med?

Go mandag til jer alle! Og glædelig jul!

Jeg skal SÅÅÅÅÅE klart afsted

Er KÆMPE fan af TT. Og har været det siden 1993.

Er en smule skuffet over at jeg har billetter til den 16. Vil såe gerne have til begge.... meeeen..... hovedsagen er at jeg skal afsted

Hvis jeg ikke skulle flytte og have købt julegaver, havde jeg lige nu været den lykkelige ejer af billetter til begge dage.

Knus

Anmeld

6. december 2010

Mutti2

R&N skriver:

Det tror jeg.. Jeg har læst at koncerten er delt i tre... En del med Take That.. En del med Robbie.. Og en del med Robbie og Gary...

Det er rigtigt nok at de har valgt at lave lidt for enhver smag til den koncert.

- en del med Robbie som solist

- en del med TT som 4-mands band.

Og ikke mindst en del hvor de alle 5 er med.

Men derfor kan det jo ikke udelades at de spiller Shame

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.