Yes!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Halbschön

.....jeg har netop lige købt to billetter til Take Thats ekstra koncert i Parken d. 15/7.. De er lige kommet til salg her kl 10... Min mor(44år) er helt vilde med dem, hun var jo ung da de hittede for alvor.. Og jeg selv, har en svaghed for Robbie, så jeg vil da også gerne se dem... Og da jeg så hørte i Go Aften Danmark i torsdags at der kom en ekstra koncert, så måtte jeg da ha fat i billetter - og så var julegaven til hende klaret!

Jeg glæder mig RIGTIG meget! Er der andre der skal med?

Go mandag til jer alle! Og glædelig jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Dinna88

Uh, der er intet som følelsen af at glæde sig til en koncert! Og hold fast, hvor en fin julegave du får givet der!
Jeg skal ikke selv med. Jeg synes det er for dyrt i forhold til mit budget, så jeg tager lige en Volbeat koncert til halvdelen af prisen i stedet for

Håber det bliver en oplevelse uden lige! 

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Dinna88 skriver:

Uh, der er intet som følelsen af at glæde sig til en koncert! Og hold fast, hvor en fin julegave du får givet det!
Jeg skal ikke selv med. Jeg synes det er for dyrt i forhold til mit budget, så jeg tager lige en Volbeat koncert til halvdelen af prisen i stedet for

Håber det bliver en oplevelse uden lige! 

Tak Ja, jeg synes også det var lidt pebret(men det var mest fordi jeg jo også skulle ha en til mig selv).. Men 450kr synes jeg er en okay koncertpris! Jeg er helt 100 på at hun begynder at tude når hun åbner gaven!

Anmeld

6. december 2010

oerbaek

Ja Jeg var også stor fan af take that dengang de hittede og ville også gerne se dem IRL meeen når de kommer til Dk har jeg en lille baby på ca 4 mdr som jeg forhåbentligt ammer så syns ikke rigtig jeg kan tage afsted

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

oerbaek skriver:

Ja Jeg var også stor fan af take that dengang de hittede og ville også gerne se dem IRL meeen når de kommer til Dk har jeg en lille baby på ca 4 mdr som jeg forhåbentligt ammer så syns ikke rigtig jeg kan tage afsted

Årh den er sq lidt svær Jeg kan godt forstå din problematik!

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

R&N skriver:

Tak Ja, jeg synes også det var lidt pebret(men det var mest fordi jeg jo også skulle ha en til mig selv).. Men 450kr synes jeg er en okay koncertpris! Jeg er helt 100 på at hun begynder at tude når hun åbner gaven!

Hvis jeg skulle med skulle jeg have givet de der.... 650. For hvis jeg skal til en koncert så skal det gøres ordentligt og det synes jeg kun det er hvis man er forrest. Jeg oplevede begge dele på f.eks. muk Fest, og det var et mareridt da jeg stod midt i mængden. 

Volbeat koster kun 302 kr, der møder jeg op en del timer før for at komme forrest!

Ej, men det er da bare en super god gave, du burde næsten filme det når hun åbner den  

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

R&N skriver:

Hvis jeg skulle med skulle jeg have givet de der.... 650. For hvis jeg skal til en koncert så skal det gøres ordentligt og det synes jeg kun det er hvis man er forrest. Jeg oplevede begge dele på f.eks. muk Fest, og det var et mareridt da jeg stod midt i mængden. 

Volbeat koster kun 302 kr, der møder jeg op en del timer før for at komme forrest!

Ej, men det er da bare en super god gave, du burde næsten filme det når hun åbner den  

Anmeld

6. december 2010

oerbaek

R&N skriver:

Årh den er sq lidt svær Jeg kan godt forstå din problematik!

jeg har snakket meget med min mand om det, og vi er blevet enige om at det nok ikke er en god ide, men jeg må jo bare håbe på at de kommer til DK en anden gang

Jeg ved hvordan det har været med mine 2 andre børn og de er blevet ammet fuldt ud i 6 mdr så skulle undre mig hvis jeg ikke også kan amme den lille ny 

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Dinna88 skriver:

Min mor har dårlig ryg, så hun vil ikke kunne holde til at stå op en hel aften, så vi købte en siddeplads i stedet

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

Ih hvor er det fedt.... 

Har aldrig brudt mig om Take That... 

MEN... Må bøje mig denne gang for deres nye sang "The Flood" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.