Kommunen går mig virkeligt på nerverne!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Nej, det har de nemlig ikke.

Da jeg skulle til scanning sidst havde jeg fået en tid kl. lort om morgenen for at han skulle kunne komme med, men nej nej, hans chef laver bare hans mødetider om.

Kommunen har det, jeg aner ikke noget om hans arbejde jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Benjamins'mor

Jildes skriver:

Kommunen har det, jeg aner ikke noget om hans arbejde jo.

Nårh.  Undskyld, mig der bare misforstod.

Men undersøgelsen går jo ud på om vi begge to kan klare at blive forældre og om vi har brug for støtte. Og det kan de jo ikke kun vurdere ud fra mig.

Anmeld

6. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Nårh.  Undskyld, mig der bare misforstod.

Men undersøgelsen går jo ud på om vi begge to kan klare at blive forældre og om vi har brug for støtte. Og det kan de jo ikke kun vurdere ud fra mig.

Nej, men de vil da tage hensyn til hvornår han kan få fri og ja, det er jo lidt vigtigt at I kommer afsted til den, men hvordan pokker skal de kunen vurdere det inden de har set jer med et barn?

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

281210 skriver:

Har prøvet, men hun er der simpelthen bare aldrig.

Og de andre på kommunen skriver en besked om hun skal ringe tilbage hver gang, men hun ringer bare aldrig.

Hehe nej så er det skisme heller ikke nemt.

Så send hende en mail, så kan hun svare dig når hun lige har tid...

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
281210 skriver:

Det gjorde jeg allerede i sidste uge, men den har hun ikke svaret mig på. Og der begynder det at irritere mig.

Så er der bare ikke mere du kan gøre. Hvis du har forklaret hvordan det hele står til, ja så er det hendes problem med resten

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Jildes skriver:

Nej, men de vil da tage hensyn til hvornår han kan få fri og ja, det er jo lidt vigtigt at I kommer afsted til den, men hvordan pokker skal de kunen vurdere det inden de har set jer med et barn?

Det ved jeg heller ikke, men det er åbenbart bare noget de skal gøre.

Anmeld

6. december 2010

Nemesis

Du ringer og spørger  efter din sagsbehandler..er hun der ikke så spørger du efter hendes chef.

Er h*n der ikke, spørger du efter et specifikt tidspunkt hvor h*n kan træffes og ringer så igen. Er det helt umuligt beder du om emailadressen.

Så fortæller du stille og roligt hvad sagen drejer sig om, og at du har forsøgt at få kontakt og der desværre ikke bliver svaret. Fortæl at du har forståelse for travlhed, men at den undersøgelse de selv har sagt skal laves, snart ikke længere er mulig, idet du nu kun har xx dage til termin.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.