Kommunen går mig virkeligt på nerverne!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Benjamins'mor

Undskyld det lige bliver et lidt surt indlæg, men brænder virkeligt inde ligenu, og har bare lige brug for at komme ud med det.

For lidt over en måned siden flyttede jeg kommune og fik ny sagsbehandler, for 5 uger siden ringede jeg så til hende fordi de skulle lave en undersøgelse. Hun sagde hun ville ringe tilbage for 2 uger siden, fordi hun skulle komme og besøge mig, men der er bare sket NADA. Jeg prøver så at ringe til dem idag, men sjovt nok er hun der ikke. Og den undersøgelse skal laves inden jeg føder. Og det er jo lige op over, for skal føde om 22 dage.

Synes bare ikke de kommune folk har styr på NOGET som helst! Og det kan virkeligt pisse mig af.

Som sagt undskyld det blev lidt surt, men havde virkeligt brug for at komme af med det.  Forsat god dag allesammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

sabrinaxb

uhha' kender det godt , det fucking nedern ..

Anmeld

6. december 2010

Aves..

De er desværre så pressede og i sdiste ende skader det en masse børn. Men mon ikke de nok skal nå det inden og i og med de ikke har været der, så er det jo nok fordi de ikke er voldsomt bekymrede for dig og dine udsigter til at blive mor. Se det som noget positivt, trods alt.

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Skriv en mail til hende. Forklar at du er utålmodig for at få undersøgelsen lavet, og at du har termin om 22 dage Så har du gjort dit

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Jeg ville fatte knoglen og ringe til hende. Måske har hun haft travlt og simpelthen glemt dig....

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Jildes skriver:

De er desværre så pressede og i sdiste ende skader det en masse børn. Men mon ikke de nok skal nå det inden og i og med de ikke har været der, så er det jo nok fordi de ikke er voldsomt bekymrede for dig og dine udsigter til at blive mor. Se det som noget positivt, trods alt.

Problemet ligger bare i at min kæreste også skal med i den undersøgelse, og han kan ikke bare komme dagen før og sige han skal have fri. Det skulle han jo have vidst for længe siden.

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Jeanne skriver:

Skriv en mail til hende. Forklar at du er utålmodig for at få undersøgelsen lavet, og at du har termin om 22 dage Så har du gjort dit

Det gjorde jeg allerede i sidste uge, men den har hun ikke svaret mig på. Og der begynder det at irritere mig.

Anmeld

6. december 2010

Aves..

281210 skriver:

Problemet ligger bare i at min kæreste også skal med i den undersøgelse, og han kan ikke bare komme dagen før og sige han skal have fri. Det skulle han jo have vidst for længe siden.

Det har de helt sikkert forståelse for.

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Jildes skriver:

Det har de helt sikkert forståelse for.

Nej, det har de nemlig ikke.

Da jeg skulle til scanning sidst havde jeg fået en tid kl. lort om morgenen for at han skulle kunne komme med, men nej nej, hans chef laver bare hans mødetider om.

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

LouiseNielsen skriver:

Jeg ville fatte knoglen og ringe til hende. Måske har hun haft travlt og simpelthen glemt dig....

Har prøvet, men hun er der simpelthen bare aldrig.

Og de andre på kommunen skriver en besked om hun skal ringe tilbage hver gang, men hun ringer bare aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.