Er glad på hendes vegne, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

LouiseNielsen

duddi. skriver:

Første tanke er hvor gammel din søster er? Jeg synes det lyder meget teenager agtig. Jeg selv kunne aldrig drømme om at opføre mig sådan overfor andre. Dertil synes jeg det er en meget privat ting. Jeg kan sagtens finde på at kysse og et bette kram, men altså ikke hele tiden. Det var var sådan man gjorde da man var meget yngre.

Jeg synes sagtens du kan sige til din søster at det bliver for meget for dig. At du er glad for at se, hun er forelsket, men at det er meget upassende at de gramser på hinanden i andres nærvær

De er 20 og 21 år gamle.... Så ikke helt vild unge! Men Nicklas var her også og syntes egentlig ik det høre sig til når der er børn. Måske også derfor jeg tog det sådan til mig, ved det ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

betski

LouiseNielsen skriver:

De er 20 og 21 år gamle.... Så ikke helt vild unge! Men Nicklas var her også og syntes egentlig ik det høre sig til når der er børn. Måske også derfor jeg tog det sådan til mig, ved det ikke...

Hmm børn eller ej, så synes jeg det er ret så upassende. Men klart det bliver noget mere grænseoverskridende at han også var til stede. Synes det er respektløs hvis jeg skal være hel ærlig, så kan godt forstå dig

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

LouiseNielsen skriver:

Nej ændre ikke ved noget, men nu spørger jeg for at finde ud af om det er normalt man ter sig sådan som nyforelsket og om det er oki at gøre det eller om det bare er mig der er sippet eller gammeldags....

Jeg ville bare lige hinte det ala: "dejligt at se i er så nyforelskede, men kan i ikke holde det på et lidt mere uskyldigt plan, når vi andre er tilstede" - eller hvordan du nu siger tingene.

Så bliver søster måske lidt flov, men det er jo også lidt rart i forelskelsens ros at få lidt øjne udefra, du er jo en tilgivende søster, måske der er andre mennesker i deres liv, som tager mere afstand.

Bare en tanke

Anmeld

6. december 2010

Maria-s

Jeg synes du skal sige fra overfor hende, men på en humoristisk måde/ med et glimt i øjet. Ingen løftet pegefinge bare et; Hvor er det da fedt i er så glade for hinanden, men kan I ikke lige skrue 20% for charmen mens jeg sidder ved siden af? I gir mig jo røde kinder med alt det pillerri  Eller noget i den retning, hvad ved jeg.

Pas på det ikke bliver til et surt opstød der gør din søster ked af det, for jeg er sikker på hun ikke gør det for at såre dig eller provokere dine grænser. Hun er bare smask forelsket  

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Kildebakken skriver:

Jeg ville bare lige hinte det ala: "dejligt at se i er så nyforelskede, men kan i ikke holde det på et lidt mere uskyldigt plan, når vi andre er tilstede" - eller hvordan du nu siger tingene.

Så bliver søster måske lidt flov, men det er jo også lidt rart i forelskelsens ros at få lidt øjne udefra, du er jo en tilgivende søster, måske der er andre mennesker i deres liv, som tager mere afstand.

Bare en tanke

Er også lidt det jeg selv tænker... At andre måske ikke ville sige noget til dem, men i steder bare tage afstand.. Også tror jeg for at være ærlig ikke at mine forældre gider se på det.....

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Maria-s skriver:

Jeg synes du skal sige fra overfor hende, men på en humoristisk måde/ med et glimt i øjet. Ingen løftet pegefinge bare et; Hvor er det da fedt i er så glade for hinanden, men kan I ikke lige skrue 20% for charmen mens jeg sidder ved siden af? I gir mig jo røde kinder med alt det pillerri  Eller noget i den retning, hvad ved jeg.

Pas på det ikke bliver til et surt opstød der gør din søster ked af det, for jeg er sikker på hun ikke gør det for at såre dig eller provokere dine grænser. Hun er bare smask forelsket  

Har under ingen omstændigheder lyst til at gøre hende ked af det, så skal lige finde den rigtige måde at sige det på ja....

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

fyffer pyffer. sådan noget vil jeg ikke se min søster gøre (regner også med hun har kyskhedsbælte på) ej jeg vil sige ligeud det var noget grisseri. intet omsvøb. en søster ved jo du elsker hende og når det er sådan, sys jeg ikke man behøver listeskoene.

meeen selvf ikke på en sur måde

Anmeld

6. december 2010

klmf

LouiseNielsen skriver:

Er også lidt det jeg selv tænker... At andre måske ikke ville sige noget til dem, men i steder bare tage afstand.. Også tror jeg for at være ærlig ikke at mine forældre gider se på det.....

Min far ville gå i gulvet hvis det skete for ham!!

Synes du skal sige det til hende! Bare stille og roligt og måske med lidt humor... Og sig endelig at de gerne må kysse, for det er såååå hyggeligt når man er nyforelsket

Jeg ville heller ikke kunne tage det - heller ikke selvom Oliver ikke var der. Der er bare ting man ikke gør når man er over 15.

Held og lykke med det

Anmeld

6. december 2010

Hasselnødden

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Landet ligger sådan at min søster har fået en ny kæreste (De har været kærester 3 mdr) Og de er bare super glade for hinanden, hvilket er helt fantastisk.... Og jeg nyder at se min søster lykkelig! Er hendes 2 pigekæreste, og det er bare så meget det rigtige for hende, det er der slet ingen tvivl om...

Men nu til sagen!

De var her fra lørdag til søndag fordi vi skulle have lidt tøsehygge mens min mand var til julefrokost. De er som sagt rigtig glade for hinanden og kysser HELE TIDEN. Hvilket ikke kan bringe mit pis i kog...

Men at de hele tiden skulle rage på hinanden. Mest kæresten der skulle rage på min søsters bryster og kommentere str på dem. Derudover lagde de på sofaen med hænderne nede i bukserne på hinanden, dog uden på trusserne kunne man se. Og de pillede ikke, de "hvilede" bare hænderne i bukserne på hinanden. MEN, jeg kan simpelthen ikke have det, det går virkelig over min grænse at de er så seksuelle når jeg er der... De må kysse lige så tosset de vil, men jeg har ikke lyst til at se på at de ligger og rager på hinanden.... Og ville jeg heller ikke gide at se på hvis det var en fyr hun havde...

Er jeg helt forkert på den, skal jeg lade dem være nyforelsket eller kan jeg godt tillade mig at sige til dem at det har jeg bare ikke lyst til at se på, og slet ikke når de befinder sig i mit hjem..

Seriøst, jeg sidder jo heller ikke med hånden nede og holder om Andreas diller når vi er nogen steder....

Krammer....

Jeg forstår dig godt og det ville også gå over mine grænser. Jeg mener aldrig jeg selv har set min søster opføre sig således og det har jeg heller ikke selv. At kysse, holde i hånd og kramme syntes jeg er vildt dejligt, når to er glade for hinanden og det kan kun gøre glad. Men det lyder til at være for meget af det gode og sig du det til din søster hvad du føler og så længe de kommer hos dig, må de opføre sig efter hvad der er ok. Hjemme og ude i byen kan de jo gøre som de har lyst, men hun bliver nødt til at vide det for at ændre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.