Hejsa Piger
Landet ligger sådan at min søster har fået en ny kæreste (De har været kærester 3 mdr) Og de er bare super glade for hinanden, hvilket er helt fantastisk.... Og jeg nyder at se min søster lykkelig! Er hendes 2 pigekæreste, og det er bare så meget det rigtige for hende, det er der slet ingen tvivl om...
Men nu til sagen!
De var her fra lørdag til søndag fordi vi skulle have lidt tøsehygge mens min mand var til julefrokost. De er som sagt rigtig glade for hinanden og kysser HELE TIDEN. Hvilket ikke kan bringe mit pis i kog...
Men at de hele tiden skulle rage på hinanden. Mest kæresten der skulle rage på min søsters bryster og kommentere str på dem. Derudover lagde de på sofaen med hænderne nede i bukserne på hinanden, dog uden på trusserne kunne man se. Og de pillede ikke, de "hvilede" bare hænderne i bukserne på hinanden. MEN, jeg kan simpelthen ikke have det, det går virkelig over min grænse at de er så seksuelle når jeg er der... De må kysse lige så tosset de vil, men jeg har ikke lyst til at se på at de ligger og rager på hinanden.... Og ville jeg heller ikke gide at se på hvis det var en fyr hun havde...
Er jeg helt forkert på den, skal jeg lade dem være nyforelsket eller kan jeg godt tillade mig at sige til dem at det har jeg bare ikke lyst til at se på, og slet ikke når de befinder sig i mit hjem..
Seriøst, jeg sidder jo heller ikke med hånden nede og holder om Andreas diller når vi er nogen steder....
Krammer....
Anmeld