Er glad på hendes vegne, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Landet ligger sådan at min søster har fået en ny kæreste (De har været kærester 3 mdr) Og de er bare super glade for hinanden, hvilket er helt fantastisk.... Og jeg nyder at se min søster lykkelig! Er hendes 2 pigekæreste, og det er bare så meget det rigtige for hende, det er der slet ingen tvivl om...

Men nu til sagen!

De var her fra lørdag til søndag fordi vi skulle have lidt tøsehygge mens min mand var til julefrokost. De er som sagt rigtig glade for hinanden og kysser HELE TIDEN. Hvilket ikke kan bringe mit pis i kog...

Men at de hele tiden skulle rage på hinanden. Mest kæresten der skulle rage på min søsters bryster og kommentere str på dem. Derudover lagde de på sofaen med hænderne nede i bukserne på hinanden, dog uden på trusserne kunne man se. Og de pillede ikke, de "hvilede" bare hænderne i bukserne på hinanden. MEN, jeg kan simpelthen ikke have det, det går virkelig over min grænse at de er så seksuelle når jeg er der... De må kysse lige så tosset de vil, men jeg har ikke lyst til at se på at de ligger og rager på hinanden.... Og ville jeg heller ikke gide at se på hvis det var en fyr hun havde...

Er jeg helt forkert på den, skal jeg lade dem være nyforelsket eller kan jeg godt tillade mig at sige til dem at det har jeg bare ikke lyst til at se på, og slet ikke når de befinder sig i mit hjem..

Seriøst, jeg sidder jo heller ikke med hånden nede og holder om Andreas diller når vi er nogen steder....

Krammer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

HelleBelle

Ej vildt.....kan bestemt godt forstå  det går over din grænse!!!

Kys er ok ja- men ikke mere. Syns det er  respektløst fra deres side.

Kan du ikke sige det til din søster??

Anmeld

6. december 2010

Lotus86

Jeg kan 100 % godt forstå dig, det er da simpelthen for meget, og ville også gå LANGT over min grænse. Det er fint man er nyforelskede, og det må man også godt vise, men det behøver man altså ikke vise ved at sidde og rage på hinanden, det er sgu ikke okay.

Jeg synes du skal sige det til hende, det kan du sagtens tillade dig.

Anmeld

6. december 2010

Hansen97

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Landet ligger sådan at min søster har fået en ny kæreste (De har været kærester 3 mdr) Og de er bare super glade for hinanden, hvilket er helt fantastisk.... Og jeg nyder at se min søster lykkelig! Er hendes 2 pigekæreste, og det er bare så meget det rigtige for hende, det er der slet ingen tvivl om...

Men nu til sagen!

De var her fra lørdag til søndag fordi vi skulle have lidt tøsehygge mens min mand var til julefrokost. De er som sagt rigtig glade for hinanden og kysser HELE TIDEN. Hvilket ikke kan bringe mit pis i kog...

Men at de hele tiden skulle rage på hinanden. Mest kæresten der skulle rage på min søsters bryster og kommentere str på dem. Derudover lagde de på sofaen med hænderne nede i bukserne på hinanden, dog uden på trusserne kunne man se. Og de pillede ikke, de "hvilede" bare hænderne i bukserne på hinanden. MEN, jeg kan simpelthen ikke have det, det går virkelig over min grænse at de er så seksuelle når jeg er der... De må kysse lige så tosset de vil, men jeg har ikke lyst til at se på at de ligger og rager på hinanden.... Og ville jeg heller ikke gide at se på hvis det var en fyr hun havde...

Er jeg helt forkert på den, skal jeg lade dem være nyforelsket eller kan jeg godt tillade mig at sige til dem at det har jeg bare ikke lyst til at se på, og slet ikke når de befinder sig i mit hjem..

Seriøst, jeg sidder jo heller ikke med hånden nede og holder om Andreas diller når vi er nogen steder....

Krammer....

Altså det er jo dit hus.. så må du jo sige til dem at enten så får de fingrene op eller finder et sted hvor der ikke er andre, for det der overskrider din grænse.!!

Altså det ville jeg sige... det går også langt over min grænse hvad sådan noget angår og jeg syntes da ikke jeg er sippet...

De burde også kunne forstå det...

Anmeld

6. december 2010

Aves..

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Men nu til sagen!

Krammer....

Sig det da til dem at de overskrider dine grænser, så kan de vælge at lade være eller gå hvis de synes du er sippet. Hvad vi synes herinde, ændrer jo ikke ved siuationen.

Anmeld

6. december 2010

betski

Første tanke er hvor gammel din søster er? Jeg synes det lyder meget teenager agtig. Jeg selv kunne aldrig drømme om at opføre mig sådan overfor andre. Dertil synes jeg det er en meget privat ting. Jeg kan sagtens finde på at kysse og et bette kram, men altså ikke hele tiden. Det var var sådan man gjorde da man var meget yngre.

Jeg synes sagtens du kan sige til din søster at det bliver for meget for dig. At du er glad for at se, hun er forelsket, men at det er meget upassende at de gramser på hinanden i andres nærvær

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Jildes skriver:

Sig det da til dem at de overskrider dine grænser, så kan de vælge at lade være eller gå hvis de synes du er sippet. Hvad vi synes herinde, ændrer jo ikke ved siuationen.

Nej ændre ikke ved noget, men nu spørger jeg for at finde ud af om det er normalt man ter sig sådan som nyforelsket og om det er oki at gøre det eller om det bare er mig der er sippet eller gammeldags....

Anmeld

6. december 2010

Mille83

Jeg ville sige pænt til din søster at uanset om det er en pige eller dreng hun har med hjemme har du ikke lyst til og se dem rage på hinanden evt spørge om hun dog nogensinde har set du gør det..

Gør det klart at du ikke har noget imod de kysser og at det må de gøre alt det de vil....

Det er nok det bedste råd jeg kan komme med..

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Men nu til sagen!

Krammer....

Kan da kun give dig helt ret.
Det var da pokkers til opdragelse.
Jeg ville da også give min søs et fur(hvir jeg altså havde en), når vi var i enrum, og sige at det gider du bare ikke se på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

Medin

ejj det går da godt nok også lige over mine grænser, hvis de sidder og piller ved hinanden.

At kysse er ok sys jeg. Men alt andet på de vente med til de kommer hjem.

Jeg ville nok snakke med søster om det, at du ikke sys om det. og så se hvad hun siger til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.