Hun bevæger sig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Det gør ondt sådan .. Fra navlen og ned .. Ved ikke lige hvad det stykke på kroppen hedder :p

Mine ribben får jeg kun ondt i hvis jeg sidder og synker sammen 

Oh, den lille ven har fundet nogle gode nerver hos sin mor .

Det er heeelt normalt. Og det holder op igen. Og kommer sikkert igen (igen) flere gange, inden du føder!

Jeg oplever selv det samme. Og gjorde det også i slutningen af første graviditet. 

(Er 37+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Maja_4000

281210 skriver:

Jeg mener at selvom de står fast, kan de sagtens komme længere ned. Eller også er det fordi hendes hoved står fast, og hun så bevæger det. For det gør min drengs nemlig, og det gør forbandet ondt. Men nu er der jo heller ikke så længe til din termin, så du overlever nok det sidste stykke tid.

Ja , og skal have pks i næste uge .. Så det er til at se ende på :b Er bare træt af at have ondt efter flere måneder med bækkenløsning :p

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

SeptemberBaby skriver:

Oh, den lille ven har fundet nogle gode nerver hos sin mor .

Det er heeelt normalt. Og det holder op igen. Og kommer sikkert igen (igen) flere gange, inden du føder!

Jeg oplever selv det samme. Og gjorde det også i slutningen af første graviditet. 

(Er 37+5)

Hehe .. Det er en meget uopdragen baby ! :b 

Men okay .. 
Det er rart at høre at det er "normalt" jo (: Selvom det er irriterende  

Anmeld

6. december 2010

Tulle28

Maja_4000 skriver:

Ja , og skal have pks i næste uge .. Så det er til at se ende på :b Er bare træt af at have ondt efter flere måneder med bækkenløsning :p

Hvorfor skal du have PKS? Ja så kan du da se en ende på det - så skal du da bare "nyde" din gravide mave her de sidste par dage, selvom det er svært

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Tulle28 skriver:

Hvorfor skal du have PKS? Ja så kan du da se en ende på det - så skal du da bare "nyde" din gravide mave her de sidste par dage, selvom det er svært

Det er mit eget valg .. Har nogle "erfaringer" , som gør mig pææænt bange for at føde selv .. :s

Nyder det skam også , det er bare lidt svært når man har så ondt 

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Kender det godt.

Synes også godt mine sidste 22 dage må flyve afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.