Hun bevæger sig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Maja_4000

Og det gør ondt !!

Jeg er 37+4 idag .. Og hver gang hun bevæger sig , giver det simpelthen nogle jag uden lige ! .. Andre som har prøvet det / ved hvorfor det gør ondt ? - Bevægelser har aldrig gjort ondt på mig før .. Nu ligger jeg nærmest bare og frygter næste gang hun rører på sig :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Halbschön

Maja_4000 skriver:

Og det gør ondt !!

Jeg er 37+4 idag .. Og hver gang hun bevæger sig , giver det simpelthen nogle jag uden lige ! .. Andre som har prøvet det / ved hvorfor det gør ondt ? - Bevægelser har aldrig gjort ondt på mig før .. Nu ligger jeg nærmest bare og frygter næste gang hun rører på sig :s

Hejsa,

ja, Nicolai kunne også sparke så det gjorde ondt, især sidst i graviditeten.. Og tænker at det har noget at gøre med den måde de ligger på... Hvor gør det ondt henne i maven? Ved mig var det mine ribben han brugte til fodbold..

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

R&N skriver:

Hejsa,

ja, Nicolai kunne også sparke så det gjorde ondt, især sidst i graviditeten.. Og tænker at det har noget at gøre med den måde de ligger på... Hvor gør det ondt henne i maven? Ved mig var det mine ribben han brugte til fodbold..

Det gør ondt sådan .. Fra navlen og ned .. Ved ikke lige hvad det stykke på kroppen hedder :p

Mine ribben får jeg kun ondt i hvis jeg sidder og synker sammen 

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Og det gør ondt !!

Det kan være fordi h*n er ved at trække sig ned i dit bækken og gøre klar til h*n skal fødes. Det var i hvertfald det jeg fik afvide af min JM. Eller også kan det være tiltagende plukkeveer.

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Maja_4000 skriver:

Det gør ondt sådan .. Fra navlen og ned .. Ved ikke lige hvad det stykke på kroppen hedder :p

Mine ribben får jeg kun ondt i hvis jeg sidder og synker sammen 

Hmm.. Når du beskriver det sådan så tænker jeg enten lidt stærkere plukveer eller hikke fra den lille? Vender baby med hovedet ned?

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

281210 skriver:

Det kan være fordi h*n er ved at trække sig ned i dit bækken og gøre klar til h*n skal fødes. Det var i hvertfald det jeg fik afvide af min JM. Eller også kan det være tiltagende plukkeveer.

Men da jeg var ved jm i sidste uge , sagde hun at hun står fast .. Så troede jeg ikke hun kom længere ned , før hun egentlig skal til og komme ud ? 

Anmeld

6. december 2010

Tulle28

Har hun vendt sig? Min datter lå i UK stilling, og jeg fik sådan nogle sindssyg smertefulde jag nedad (det er svært at forklare - lidt om i lænden og ned i ballerne/lårene) til sidst i graviditeten)

Knus Tulle

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

R&N skriver:

Hmm.. Når du beskriver det sådan så tænker jeg enten lidt stærkere plukveer eller hikke fra den lille? Vender baby med hovedet ned?

Ja, det gør hun .. Men det er ikke den der "rytmiske" følelse som hikke plejer at være :b Det kommer bare sådan ud af det blå :s

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Tulle28 skriver:

Har hun vendt sig? Min datter lå i UK stilling, og jeg fik sådan nogle sindssyg smertefulde jag nedad (det er svært at forklare - lidt om i lænden og ned i ballerne/lårene) til sidst i graviditeten)

Knus Tulle

Altså i sidste uge sagde jm at hun stod fast .. Så jeg går ikke udfra at hun har vendt sig :p

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Maja_4000 skriver:

Men da jeg var ved jm i sidste uge , sagde hun at hun står fast .. Så troede jeg ikke hun kom længere ned , før hun egentlig skal til og komme ud ? 

Jeg mener at selvom de står fast, kan de sagtens komme længere ned. Eller også er det fordi hendes hoved står fast, og hun så bevæger det. For det gør min drengs nemlig, og det gør forbandet ondt. Men nu er der jo heller ikke så længe til din termin, så du overlever nok det sidste stykke tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.