..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. december 2010

mortilnoahogmelina

Heej piger .

Jeg tror lige jeg har brug for et råd her . :/

Jeg er idag 36+3 . - min læge mente den lille lå i tværleje i uge 33 , min jordmore mente at den lille lå ned af i uge 35 , og på sygehuset der troede de den lå ned af , men stod meget højt i uge 34 .

Det gør mig meget usikker at man ik kan få noget konkredt svar på om den lille ligge med hovedet ned eller op

Jeg har overvejede at kontakte min læge eller jordmore for at få et præcist svar ,

Hvad synes i jeg skal gøre ??

Knus en fortvivlede .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Halbschön

Pernille08 skriver:

Heej piger .

Jeg er idag 36+3 . - min læge mente den lille lå i tværleje i uge 33 , min jordmore mente at den lille lå ned af i uge 35 , og på sygehuset der troede de den lå ned af , men stod meget højt i uge 34 .

Det gør mig meget usikker at man ik kan få noget konkredt svar på om den lille ligge med hovedet ned eller op

Jeg har overvejede at kontakte min læge eller jordmore for at få et præcist svar ,

Knus en fortvivlede .

Kontakt din jm og spørg efter en scanning, hvis jm ikke er sikker på det.. Hvis der skal forsøges vendingsforsøg er det jo senest i uge 37(mener jeg)... Og hvis baby ligger i tværleje, skal du måske ha en tid til pks i stedet? Skynd dig at ring til jm og snak med hende om din usikkerhed..

Anmeld

6. december 2010

mortilnoahogmelina

R&N skriver:

Kontakt din jm og spørg efter en scanning, hvis jm ikke er sikker på det.. Hvis der skal forsøges vendingsforsøg er det jo senest i uge 37(mener jeg)... Og hvis baby ligger i tværleje, skal du måske ha en tid til pks i stedet? Skynd dig at ring til jm og snak med hende om din usikkerhed..

Jeg følte virkelig eg fik et meget usikkert svar da jeg var hos hende i uge 35 , og det har bare gjort min usikkerhed endnu større nu .

- Jeg kunne ikk tænke mig at føde den lille med bene ned af , det gjorder min mormor , (mange år siden ) - men det gjorder helvedes ondt .

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

Jeg forstår rigtig godt at du gerne vil have vished, lige nu går du jo og indstiller dig på det ene eller det andet og der er jo ret stor forskel på tanker omkring alm. fødsel, vendingsforsøg og et kejsersnit. Det er jo også i denne uge eller næste uge at et eventuelt vendingsforsøg skal finde sted. Det lyder ikke somom de har koordineret, så jeg ville helt sikkert kontakte enten læge eller jordemor for at få vished. Også fordi julen jo lige spiller ind i forhold til et planlagt kejsersnit. 

Håber den lille bare ligger perfekt:-)

KH

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Jeg er selv 36+6, og jeg var igennem det samme. Men fik så i sidste uge fastslået at barnet lagde rigtigt.

Men jeg tror at du til en scanning kan se det. Ellers ville jeg i hvertfald bede enten JM eller lægen om at give det præcise svar på hvordan bebs ligger.

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Pernille08 skriver:

Jeg følte virkelig eg fik et meget usikkert svar da jeg var hos hende i uge 35 , og det har bare gjort min usikkerhed endnu større nu .

- Jeg kunne ikk tænke mig at føde den lille med bene ned af , det gjorder min mormor , (mange år siden ) - men det gjorder helvedes ondt .

Som førstegangsfødende fraråder læge og jm som regel at man har en sædefødsel, der anbefaler de ks, men det er jo selvfølgelig den fødendes valg.. Men jeg synes da du skal ringe til din jm og snakke med hende om det, så du kan få ro i sindet..

Har du ingen fornemmelse af, hvor du mærker dine spark?

Anmeld

6. december 2010

mortilnoahogmelina

Kildebakken skriver:

Jeg forstår rigtig godt at du gerne vil have vished, lige nu går du jo og indstiller dig på det ene eller det andet og der er jo ret stor forskel på tanker omkring alm. fødsel, vendingsforsøg og et kejsersnit. Det er jo også i denne uge eller næste uge at et eventuelt vendingsforsøg skal finde sted. Det lyder ikke somom de har koordineret, så jeg ville helt sikkert kontakte enten læge eller jordemor for at få vished. Også fordi julen jo lige spiller ind i forhold til et planlagt kejsersnit. 

Håber den lille bare ligger perfekt:-)

KH

Tusinde tak for svar .

men ja lige præcis , og jege r i forvejen hunderad for at skulle føde , det er noget som fylder meget i mine tanker . så ja , det ville være rigtig rart at kunne få et prlcist svar på det hele

- Men jeg vil prøve at kontakte jordmoren .

Anmeld

6. december 2010

Tulle28

Pernille08 skriver:

Heej piger .

Knus en fortvivlede .

Jeg synes da du skal ringe til din jordmoder, for hvis den lille ikke har vendt sig, skal du jo tilbydes et vendingsforsøg og i værste fald (det fik jeg selv pga. UK stilling) have et planlagt kejsersnit. Jeg blev scannet da jeg var lige så langt som dig.

Knus Tulle

Anmeld

6. december 2010

Tulle28

Pernille08 skriver:

He he, jamen det GØR jo indt at føde Men hvis du er 1. gangsfødende, er det de færreste steder der vil lade dig føde vaginalt, hvis din baby ligger i UK eller tværleje.

Anmeld

6. december 2010

mortilnoahogmelina

R&N skriver:

Som førstegangsfødende fraråder læge og jm som regel at man har en sædefødsel, der anbefaler de ks, men det er jo selvfølgelig den fødendes valg.. Men jeg synes da du skal ringe til din jm og snakke med hende om det, så du kan få ro i sindet..

Har du ingen fornemmelse af, hvor du mærker dine spark?

Jo det har jeg , jeg mærker en lille smule i midten af maven og så helt nede i siderne . og når jeg tænker over det så kan jeg ikk finde ud af hvad det helt vil sige .

Jeg vil ikk have sædefødsel , det skal tages ved PKS hvis det er den vender forkert .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.