Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej og velkommen til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sommerbarn<3 skriver: Hej For præcis en måned siden idag var jeg hos lægen og få bekræftet en graviditetstest jeg havde taget dagen i forvejen. Blev glædeligt overrasket selvom jeg allerede have et positivt svar. Var til scanning d. 30 nov. og blev så gldeligt overrasket igen over der rent faktisk var noget derinde. Måske lyder jeg lidt fatsvag. Og kan jo tydeligt mærke at jeg er gravid. Men det er bare så vildt og syrealistisk. Jeg føler jeg altid har været klar til at blive mor. hehe. Så det er et ønske der altid har været der. Troede jeg ville flippe ud og blive bange for fødslen og alt ting når det virkelig skete. Men det er jeg ikke. Er bare glad og lykkelig taknemmelig og nyder det bare (indtil videre) Har selvfølgelig bekymringer kvalme og alt det. Men føler mig lykkeligere end nogensinde. Har en helt speciel indre ro. Og er så beskyttene over for maven allerede. hihi <3 Nå, ville også bare sige jeg er her 10+5 idag
Hej
For præcis en måned siden idag var jeg hos lægen og få bekræftet en graviditetstest jeg havde taget dagen i forvejen. Blev glædeligt overrasket selvom jeg allerede have et positivt svar.
Var til scanning d. 30 nov. og blev så gldeligt overrasket igen over der rent faktisk var noget derinde. Måske lyder jeg lidt fatsvag. Og kan jo tydeligt mærke at jeg er gravid. Men det er bare så vildt og syrealistisk.
Jeg føler jeg altid har været klar til at blive mor. hehe. Så det er et ønske der altid har været der. Troede jeg ville flippe ud og blive bange for fødslen og alt ting når det virkelig skete. Men det er jeg ikke. Er bare glad og lykkelig taknemmelig og nyder det bare (indtil videre)
Har selvfølgelig bekymringer kvalme og alt det. Men føler mig lykkeligere end nogensinde. Har en helt speciel indre ro. Og er så beskyttene over for maven allerede. hihi <3
Nå, ville også bare sige jeg er her
10+5 idag
Velkommen til Baby.dk
Håber du bliver rigtig glad for at være her... Og STORT tillykke med din graviditet!
Velkommen til siden og tillykke med graviditet.....
Og tillykke med den lille spire i maven og glædelig jul
Tillykke og velkommen
nutche skriver: hej og velkommen til
Hej Mange tak
MoarJ skriver: Velkommen til Baby.dk Håber du bliver rigtig glad for at være her... Og STORT tillykke med din graviditet!
Tak Jeg er rigtig glad for at være her.
Mange tak, det er så fantastisk
LouiseNielsen skriver: Velkommen til siden og tillykke med graviditet.....
Tak for velkomsten og lykønskningen
oerbaek skriver: hej og velkommen til Og tillykke med den lille spire i maven og glædelig jul
Tak og tak Og glædeligt jul til dig også
sommerbarn<3 skriver: Tak Jeg er rigtig glad for at være her. Mange tak, det er så fantastisk
Så dejligt at høre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128