Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej

For præcis en måned siden idag var jeg hos lægen og få bekræftet en graviditetstest jeg havde taget dagen i forvejen. Blev glædeligt overrasket selvom jeg allerede have et positivt svar.

Var til scanning d. 30 nov. og blev så gldeligt overrasket igen over der rent faktisk var noget derinde. Måske lyder jeg lidt fatsvag. Og kan jo tydeligt mærke at jeg er gravid. Men det er bare så vildt og syrealistisk.

Jeg føler jeg altid har været klar til at blive mor. hehe. Så det er et ønske der altid har været der. Troede jeg ville flippe ud og blive bange for fødslen og alt ting når det virkelig skete. Men det er jeg ikke. Er bare glad og lykkelig taknemmelig og nyder det bare (indtil videre)

Har selvfølgelig bekymringer kvalme og alt det. Men føler mig lykkeligere end nogensinde. Har en helt speciel indre ro. Og er så beskyttene over for maven allerede. hihi <3

Nå, ville også bare sige jeg er her

10+5 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

sommerbarn<3 skriver:

Hej

For præcis en måned siden idag var jeg hos lægen og få bekræftet en graviditetstest jeg havde taget dagen i forvejen. Blev glædeligt overrasket selvom jeg allerede have et positivt svar.

Var til scanning d. 30 nov. og blev så gldeligt overrasket igen over der rent faktisk var noget derinde. Måske lyder jeg lidt fatsvag. Og kan jo tydeligt mærke at jeg er gravid. Men det er bare så vildt og syrealistisk.

Jeg føler jeg altid har været klar til at blive mor. hehe. Så det er et ønske der altid har været der. Troede jeg ville flippe ud og blive bange for fødslen og alt ting når det virkelig skete. Men det er jeg ikke. Er bare glad og lykkelig taknemmelig og nyder det bare (indtil videre)

Har selvfølgelig bekymringer kvalme og alt det. Men føler mig lykkeligere end nogensinde. Har en helt speciel indre ro. Og er så beskyttene over for maven allerede. hihi <3

Nå, ville også bare sige jeg er her

10+5 idag

det er bare så dejligt at høre.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

Noneother

Jamen velkommen til.
-og glædelig jul

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

Hej med dig og velkommen til

Og STORT tillykke med den lille nye på vej

Anmeld

5. december 2010

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
SussieThyssen skriver:

det er bare så dejligt at høre.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Tusin tak

Anmeld

5. december 2010

sommerbarn<3

Noneother skriver:

Jamen velkommen til.
-og glædelig jul

Tak

Også glædelig jul til jer

Anmeld

5. december 2010

Lolli

Halløj til dig og tillykke.

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

sommerbarn<3 skriver:

Tak

Også glædelig jul til jer

Mange tak og i lige måde søde ven 

Anmeld

5. december 2010

sommerbarn<3

KRehder skriver:

Hej med dig og velkommen til

Og STORT tillykke med den lille nye på vej

Tak

Kan se der ikke er længe til din lille ny kommer Spændene!

Anmeld

5. december 2010

sommerbarn<3

Lolli skriver:

Halløj til dig og tillykke.

Hej tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.