hvordan "skræller" man bedst et granatæble???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Manakauapo

Skær en ridse i skallen og del den i to. Absolut ikke skære den over, så kernerne så bliver skåret i stykker. Bank nu med en grydeske på skallen, og langsomt skulle de gerne løsne sig. Evt. kan du pille resten ud med fingrene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

N&J

Maja_4000 skriver:

I madlavningsprogrammer deler de dem altid i to , og banker så kernerne ud .. Har ikke testet det .. Men det ser let ud :b

Jeg må simpelthen i gang med at slå lidt på den... 

Anmeld

5. december 2010

N&J

sandra-t skriver:

jeg slår altid på det med en grydeske inden og ned i bordet så er de nemmere og få ud

Hvor er det bare fantastisk at vide at der er så nem en løsning når de nu smager så fantastisk godt.. 

Anmeld

5. december 2010

N&J

Cris skriver:

Man skærer dem i 4 stk og så tager man alle kernerne ud. Først to halve og så to halve til. Og man kan gøre det med to eller tre stk og så gemme alle kernerne i en opbevaring boks i køleskabet. Det holder godt i flere dage.

Det er sådan jeg plejer at gøre, syntes bare det tager så lang tid og bliver altid fuld af saft på tøjet... 

Anmeld

5. december 2010

Lolli

N&J skriver:

Hvor er det bare fantastisk at vide at der er så nem en løsning når de nu smager så fantastisk godt.. 

Nemlig. Jeg har ikke købt dem længe fordi jeg ikke gider besværet - men efter jeg så teknikken den anden dag kunne jeg godt blive fristet igen.

Anmeld

5. december 2010

N&J

Zafir skriver:

tadaaaaaaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=uWcrLlvJ8j8&feature=related

I bow in the dust of Zafir the youtube master.. hihi.. tak for det Zafir og alle I andre dejlige kvinder.. 

Jeg skal have så mange granatæbler.. mums mums

Anmeld

5. december 2010

N&J

Lolli skriver:

Nemlig. Jeg har ikke købt dem længe fordi jeg ikke gider besværet - men efter jeg så teknikken den anden dag kunne jeg godt blive fristet igen.

Det var også sådan jeg har haft det hver gang.. men håbede noget så inderligt på at der var en nemmere løsning, så er det jo godt med så mange hjælpsomme kvinder herinde.. 

Anmeld

5. december 2010

Zafir

N&J skriver:

I bow in the dust of Zafir the youtube master.. hihi.. tak for det Zafir og alle I andre dejlige kvinder.. 

Jeg skal have så mange granatæbler.. mums mums

Hehe... Youtube er min nye gud!!! Der er tutorials på ALT derinde. Det er herligt!!!

Anmeld

5. december 2010

N&J

Kageteenageren skriver:

Skær en ridse i skallen og del den i to. Absolut ikke skære den over, så kernerne så bliver skåret i stykker. Bank nu med en grydeske på skallen, og langsomt skulle de gerne løsne sig. Evt. kan du pille resten ud med fingrene

Sådan som man med snittet nærmest kan vride dem fra hinanden???

Skal jeg nok prøve....

Anmeld

5. december 2010

N&J

Zafir skriver:

Hehe... Youtube er min nye gud!!! Der er tutorials på ALT derinde. Det er herligt!!!

Det er vist heller ikke første gang du har fundet en tutoriels derinde til mig, sidste gang var det vist noget med at modellere en hund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.