Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og ja, det er virkeligt et helt igennem ærligt spørgsmål, for jeg elsker granatæbler, og går og småspiser i løbet af dagen, men jeg syntes ærlig talt de er møgbesværlige at "skrælle"?
Så hjælp - gode råd og tips søges..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg så i "Jamie Olivers jul" at han skar det midt over og bankede på skallen med et eller andet. Altså skallen opad så kernerne kan falde ned i en skål - det så vildt nemt ud.
I madlavningsprogrammer deler de dem altid i to , og banker så kernerne ud .. Har ikke testet det .. Men det ser let ud :b
Maja_4000 skriver: I madlavningsprogrammer deler de dem altid i to , og banker så kernerne ud .. Har ikke testet det .. Men det ser let ud :b
Nemlig.
Lolli skriver: Nemlig.
Hehe .. Du var lidt hurtigere end mig :p
Man skærer dem i 4 stk og så tager man alle kernerne ud. Først to halve og så to halve til. Og man kan gøre det med to eller tre stk og så gemme alle kernerne i en opbevaring boks i køleskabet. Det holder godt i flere dage.
Man hakker det midt over. Så tager man fingrene for og banker på bagsiden Så Jamie Oliver gøre det den anden dag i tv
tadaaaaaaaaa
http://www.youtube.com/watch?v=uWcrLlvJ8j8&feature=related
Lolli skriver: Jeg så i "Jamie Olivers jul" at han skar det midt over og bankede på skallen med et eller andet. Altså skallen opad så kernerne kan falde ned i en skål - det så vildt nemt ud.
Altså når det er den lækre mand der gør det så er det helt sikkert værd at prøve..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128