Hvornår nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Karo

Metchen skriver:

Øhhh, så kommer der lige endnu et spørgsmål fra dumme-Bjarne her; hvornår skal man vælge hvor man gerne vil føde?

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål

Det gør du når du skal til lægen og have lavet vandrejournal. Det er forskelligt fra læge til læge hvornår man laver den. Min læge valgte først at lave den i uge 10 +, men du har sikkert allerede en tid. Du høre automatisk til et sygehus, men ønsker du et andet skal lægen sende din vandrejournal derhen istedet. Når man ønsker et andet sygehus har de lov til at sige nej hvis de allerede har mange gravide med termin omkring samme tidspunkt som dig. Med Marcus hørte vi til Rigshospitalet, men jeg ville hellere føde på Herlev så vandrejournnal blev sendt til dem i stedet og de ville godt have mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

ooo

Tusind tak for svar alle sammen.

Jeg må vist hellere læse lidt op på det med hvor jeg gerne vil føde, og så ellers glæde mig til NF. Ih, det bliver spændende at se hvad det egentlig er der er inde i maven. Lige nu ligner det ikke at der er noget særligt, men der må jo være et eller andet der er skyld i den her kvalme.

Anmeld

6. december 2010

Chewy

Metchen skriver:

Øhhh, så kommer der lige endnu et spørgsmål fra dumme-Bjarne her; hvornår skal man vælge hvor man gerne vil føde?

Det skal du til din første lægeundersøgelse. Der spørger de dig, fordi det skal skrives ind din vandrejournal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.