Hvornår nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2010

ooo

Hej piger.

Hvornår er det nu at man skal til nakkefoldsscanning?

Jeg er 6+3 i dag, og ved ikke hvornår det er normalt at komme til NF, og her mener jeg i dage termer, og ikke uge termer. Vil gerne høre hvor langt I var henne da I var til NF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

mortilnoahogmelina

Metchen skriver:

Hej piger.

Jeg er 6+3 i dag, og ved ikke hvornår det er normalt at komme til NF, og her mener jeg i dage termer, og ikke uge termer. Vil gerne høre hvor langt I var henne da I var til NF.

Jeg mener meget bestemt jeg var 11+5 da jeg var til NF .

mener meget bestemt det er fra 11+0 og frem til 13+6 du kan komme til NF ..

Anmeld

5. december 2010

Chr-Hei

Hej .. Dette kan jeg da svarer dig på .. Har lige været til Nf for nogle uger siden.. Var der 11+4 .. Det er meget normalt man kommer til det i omkring 12 graviditetsuge..

Men du kan også komme det lidt før og lidt efter... (:

Anmeld

5. december 2010

LinLin

11+0 til 13+6 - jeg blev sat 4 dage frem og var derefter 13+6 så nåede det liiige

Nogle steder skal man i øvrigt selv bestille tid

Anmeld

5. december 2010

ooo

Tusind tak piger.

Skulle lige finde ud af hvordan det ville passe med at besøge familien og kunne sige det der.

Anmeld

5. december 2010

Karo

Det er forskelligt fra hospital til hospital. Med Marcus var jeg på Herlev og her var jeg 11 + mens jeg med Ida var på Hvidovre og her var jeg 13 +. Men tjeck på det hospitals hjemmeside du hører til. På nogle hospitaler skal man selv bestille tiden (det skulle jeg på hvidovre) mens man på andre får den hos lægen (gjorde på Herlev)

Anmeld

5. december 2010

ooo

Karo skriver:

Det er forskelligt fra hospital til hospital. Med Marcus var jeg på Herlev og her var jeg 11 + mens jeg med Ida var på Hvidovre og her var jeg 13 +. Men tjeck på det hospitals hjemmeside du hører til. På nogle hospitaler skal man selv bestille tiden (det skulle jeg på hvidovre) mens man på andre får den hos lægen (gjorde på Herlev)

Øhhh, så kommer der lige endnu et spørgsmål fra dumme-Bjarne her; hvornår skal man vælge hvor man gerne vil føde?

Anmeld

6. december 2010

Valle81

Metchen skriver:

Hej piger.

Kan ikke huske fra da jeg ventede Asta, men Anton var jeg 13+1 og med denne var jeg 13+4:0)

Det er meget forskelligt fra hospitaltil hospitalog det afhænger også af ens vægt.Er man ligesommig overvægtig er det senere end hvis man er tyndere og sådan - så det er svært at sige, men under alle omstændigheder er det aldrig senere end 13+6:0)

Anmeld

6. december 2010

Milka

uge 11! uge 11! uge 11! men det ved du jo nu allerede

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Metchen skriver:

Hej piger.

Jeg var 11+6 uger henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.