Independence day

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

*Sofie*

Dinna88 skriver:

Nej nej, haha, tror jeg fangede din: "Er du seriøs, har du ikke set den?????" tone

Men åbenbart ikke, nej. Men hey, måske jeg er den eneste! 

Det tror jeg altså du er så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Sidder lige og ser Independence day. Synes det er en fantastisk film, men nu plejer jeg også at være ret vild med film i den genre

Hvad slags film ser i normalt?

Den er også supergod.
Jeg er selv meget til Scifi, action og god latter.
Men har en vidt spredt smag.
Først og fremmest elsker jeg god skuespil kunst.
Og her kan jeg nævne Babettes gæstebud, som en af mine ynglingsfilm, men også Driving Miss Daisy og Stegte grønne tomater, samt African Queen og Folket i den lykkelige dal.
Af andre ynglingsfilm kan jeg nævne Livsfarlig løgn, Lokkeduen, Name of the Rose, Katastrofernes mand, Dogma, Mission to Mars, Matrix serien, X-men serien, Ringenes Herre, Tilbage til fremtiden, Nr 5 lever, Familien Adams, Tilbage til Virkeligheden, Matador, Pretty woman, The Abyss, En god dag at dø og Forest Gump.
Naturligvis er der masser af andre film jeg kan nævne, men stopper her.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Altså det er vist nemmere hvis jeg skriver hvad jeg ikke ser Jeg ser ikke drama og sjældent tøzefilm

Jeg elsker en god gyser eller thriller.

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Dinna88 skriver:

Nej. Er det en fejl? Det lyder bare slet ikke som noget for mig. Men hvem siger nej tak til den glimrende skuespiller Will Smith Jeg er dog mere end villig til at give filmen en chance. Det bliver vist bare ikke lige i dag, jeg har en sørens hovedpine, så jeg kan ikke følge med i en film lige nu.

Hvis man er til Will, er der en enkelt scene, der gør hele filmen værd at se

Han kommer gående med sin dragt bundet om livet og er iført en undertrøje Der er han ret nuser at se på

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

*Sofie* skriver:

Det tror jeg altså du er så...

Så må jeg lige annullere det ved at se den en dag

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

Jeanne skriver:

Hvis man er til Will, er der en enkelt scene, der gør hele filmen værd at se

Han kommer gående med sin dragt bundet om livet og er iført en undertrøje Der er han ret nuser at se på

Haha! Jeg går ud fra at du "er til" ham? Jeg ved nu ikke om jeg er det som sådan, jeg synes bare han er en fe skuespiller og så er han hamrende sjov i sine sjove roller  

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

Carina1977 skriver:

Sidder lige og ser Independence day. Synes det er en fantastisk film, men nu plejer jeg også at være ret vild med film i den genre

Hvad slags film ser i normalt?

sad lige og sagde til kæresten igår, at det var da nok den dårligste film jeg nogensinde hr set

sjovt som vi er forskellige

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Dinna88 skriver:

Haha! Jeg går ud fra at du "er til" ham? Jeg ved nu ikke om jeg er det som sådan, jeg synes bare han er en fe skuespiller og så er han hamrende sjov i sine sjove roller  

Ikke udpræget, men han fungere lige i der

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

Jeanne skriver:

Ikke udpræget, men han fungere lige i der

Hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.