Independence day

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Carina1977

Sidder lige og ser Independence day. Synes det er en fantastisk film, men nu plejer jeg også at være ret vild med film i den genre

Hvad slags film ser i normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

*Sofie*

Hmm...eventyrfilm...sciencefiction...sårn noget i den dur.
Elsker film med underlige væsner

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Sidder lige og ser Independence day. Synes det er en fantastisk film, men nu plejer jeg også at være ret vild med film i den genre

Jeg ser faktisk mange forskellige film, det det for mig handler om er skuespillerne og kvaliteten er filmen. Jeg ser primært gysere! Men Die Hard filmene elsker jeg f.eks! Og så er der de gange hvor jeg bare elsker de hamrende sjove tegnefilm/animerede film. Så det er meget forskelligt. 

Jeg hoppede over Independence Day over, da filmen lige fik det mest kritiske anmeldelse af min bror, haha! Men så lavede du denne tråd og nu giver jeg den en chance. 

Anmeld

5. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Jeg ser faktisk mange forskellige film, det det for mig handler om er skuespillerne og kvaliteten er filmen. Jeg ser primært gysere! Men Die Hard filmene elsker jeg f.eks! Og så er der de gange hvor jeg bare elsker de hamrende sjove tegnefilm/animerede film. Så det er meget forskelligt. 

Jeg hoppede over Independence Day over, da filmen lige fik det mest kritiske anmeldelse af min bror, haha! Men så lavede du denne tråd og nu giver jeg den en chance. 

Haha håber da ikke du bliver skuffet  

Jeg er også vild med gysere

Anmeld

5. december 2010

A&F

Carina1977 skriver:

Den sidder jeg også og ser. Rigtig god

Ellers er jeg til gyser og romance

Anmeld

5. december 2010

*Sofie*

Dinna88 skriver:

Har du aldrig set Independence Day?

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Haha håber da ikke du bliver skuffet  

Jeg er også vild med gysere

Nu er det jo en ældre film og så plejer jeg bare at være så trist over deres manglende teknik. Så er det bare så hamrende svært at tage filmen seriøst. Men nu er den jo ikke kommet så langt endnu! 

Gysere er også bare lækre. Det er det ENESTE jeg ser med min søster - Så tog jeg lige en weekend med Shrek 1 og 2 her for noget tid siden. Men så skal jeg bare være i et bestemt humør hvis jeg skal se sådan nogle film. Oh uh, Ice Age og altså også sjove film Men det er ikke film jeg kan sætte med ned og se hver dag. 

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

*Sofie* skriver:

Har du aldrig set Independence Day?

Nej. Er det en fejl? Det lyder bare slet ikke som noget for mig. Men hvem siger nej tak til den glimrende skuespiller Will Smith Jeg er dog mere end villig til at give filmen en chance. Det bliver vist bare ikke lige i dag, jeg har en sørens hovedpine, så jeg kan ikke følge med i en film lige nu.

Anmeld

5. december 2010

*Sofie*

Dinna88 skriver:

Nej. Er det en fejl? Det lyder bare slet ikke som noget for mig. Men hvem siger nej tak til den glimrende skuespiller Will Smith Jeg er dog mere end villig til at give filmen en chance. Det bliver vist bare ikke lige i dag, jeg har en sørens hovedpine, så jeg kan ikke følge med i en film lige nu.

Ai sorry, det var ikk for at virke for frembrusende
Troede faktisk bare alle havde set den film. Haha, men åbenbart ikke så

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

*Sofie* skriver:

Ai sorry, det var ikk for at virke for frembrusende
Troede faktisk bare alle havde set den film. Haha, men åbenbart ikke så

Nej nej, haha, tror jeg fangede din: "Er du seriøs, har du ikke set den?????" tone

Men åbenbart ikke, nej. Men hey, måske jeg er den eneste! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.