Små ting der betyder SÅ meget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

K.Rehder

Drømmer skriver:

Mit hjerte smelter simpelthen når Marcus kigger på på mig med det blik der bare siger SE MIG MOR  og han så smiler over hele hovedet

Når Michael synger for Marcus, som regel er det små hjemmedigtede sange.

at se hvordan Marcus rækker ud efter sin far når han kommer hjem fra arbejde.

Smil fra fremmede.¨

Når de søde mennesker her inde kommentere hvor dejlig Marcus er med hans briller

Ja kunne blive ved

Det er da også en skøn knægt du har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

KRehder skriver:

Det er tit de små ting der betyder SÅ meget i ens hverdag. Dem der bringer smilet frem, selv om man har haft en dårlig dag.

For mig er de små ting utrolig vigtige ....Som når kærsten er vågnet først og har lavet morgenmad, når han står i badet og synger (med "egne" tekster), eller når han får mig til at tisse i bukserne af grin Når man går en tur (som den første) i den nyfaldne sne...Og jeg kunne fortsætte i evigheder...

Hvad betyder meget for jer af små ting?

(Til ære for alle de skønne og skøre ting) 

Supertråd..lad os bombardere sitet med positive tanker

Det der betyder mest for mig er de små ting i dagliglivet.
Duften af babyhår, et edderkoppespind med dugdråber i, et varmt smil fra en forbipasserende, en gammel elev der spotter en på gaden og kommer farende og giver mig et kæmpeknus, et pande-dut af vores kat Felix, som er lidt reserveret (på kattesprog betyder det: Jeg holder af dig), en ven der kan bruge min hjælp, min søn, der lægger armene om mig og siger: Jeg elsker dig mor (han er 13 år)
Min mand, der lige skulle hente en pose kattegrus og også kommer hjem med en buket roser, en fugl der synger i haven, årstidernes skiften og så selve det at leve...måske især livet. Livet på godt og ondt, der har formet mig til den sjæl jeg er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

Silvermist

Jeg elsker...

• Når mine piger smiler til hinanden eller krammer hinanden. Det er det sødeste syn i hele verden.
  • Når min Isabella siger "Mor jeg elsker dig rigtig meget", "Jeg kan godt lide dig mor", "Ej hvor er du bare smuk mor" osv.
  • Når min Victoria krammer mig og jeg kan mærke hendes hjerte mod mit.
  • Når mine piger kommer med dagens guldkorn.
  • Når min mand klapper mig i bagdelen flere gange om dagen og smiler frækt til mig.
  • Når jeg ser andre nyde livet.
  • Når jeg får et smil af en fremmed.
  • Når ekspedienten smiler og ser glad ud.
  • Når naboerne vinker til mig/os.
  • Når morgentrafikken kan ses og høres. Så føler jeg mig så levende.
  • Duften af ristet toast. Minder mig om min barndom. Ved ikke hvorfor. Min barndom drejede sig sådan set ikke specielt meget om ristet toast. Jeg er nok bare sær Haha...
  • Når jeg lægger mig ved siden af min mand hver aften... duften, varmen og nærheden fra ham.
  • Når min Victoria på 14 mån smiler og vinker til fremmede og de så vinker og smiler tilbage til hende.
  • Når min lillebror udelukkende ringer for at snakke med Isabella. Hun bliver så glad. Han er Isabella´s yndlingsperson og det glæder mig uendelig meget.
  • Når min mand smiler til mig. Det gør mig stadig blød i knæende efter 11 år sammen.

Ja, jeg kunne blive ved i lang tid endnu, men beskytter Jer. Blev bare så inspireret. Dejlig tråd

Anmeld

6. december 2010

Mussi30

DEJLIG DEJLIG TRÅD!!! 

Og hvor er jeg glad for, at der er så mange der har skrevet det med et smil fra fremmede på gaden Jeg troede kun det var mig, der var fjollet glad og naiv når det skete

Jeg vender stærkt tilbage i morgen, når jeg har tænkt over nogle flere ting

Anmeld

6. december 2010

Pena

Det der gør mig glad i hverdagen er når jeg putter med min elskede hund i ske, og kan mærke hans hjerte mod min hånd. Åhh jeg bliver helt blød. (Ved godt det er en hund, men nogen skal man jo kaste al sin kærlighed på, og så er det jo smart man rent faktisk har VERDENS sødeste lille hunni.)

Jeg bliver glad ¨når jeg kan hjælpe min kære mor med at rydde op i hendes ret kaotiske hjem. Hun bliver så glad, selvom hun kalder mig diktatoren, fordi jeg tvinger hende til at smide ting ud.

Jeg bliver glad når min kære veninde skriver på facebook at hun savner mig når nu man lige troede hun havde for travlt til at tænke på en.

Jeg bliver glad når ens familie støtter en i svære tider. Det er dælme guld værd.

Anmeld

6. december 2010

FruEllingsen

KRehder skriver:

Det er da også en skøn knægt du har 

1000 tak

Anmeld

6. december 2010

ønskebørn74

Dejlig tråd...

Jeg elsker når min mand, kryber helt tæt ind til mig på sofaen og vi putter..

Når han kysser mig på begge sider af maven, og spørger hvordan vores ægbasser har det idag..

Når han lægger armene om mig bagfra, når jeg laver mad..

Når han siger: Jeg elsker dig..

Når han får det frække glimt og jeg ved hvor frække vi skal til at være..

Når jeg får overasket ham og kan se hans øjne glimte af glæde..

Når han vold elsker mig selvom jeg er en hormonella ko, der lige har raset på ham..

Når hans fod lig må nusse mig i sofaen..

ALTSÅ HVOR JEG BARE ELSKER MIN MAND....

Anmeld

6. december 2010

blomst84

Dejlig tråd... !!! De små positive ting i min hverdag: når jeg kan mærke at lillepigen i maven sparker og roder rundt derinde

Anmeld

6. december 2010

K.Rehder

blomst84 skriver:

Dejlig tråd... !!! De små positive ting i min hverdag: når jeg kan mærke at lillepigen i maven sparker og roder rundt derinde

Åhh ja, kender den følelse alt for godt Har selv en meget aktiv lille pige i mavsen

Anmeld

6. december 2010

blomst84

KRehder skriver:

Åhh ja, kender den følelse alt for godt Har selv en meget aktiv lille pige i mavsen

Det kan redde selv den dårligeste dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.