Årh, alle de små ting - Der er så mange at jeg kunne skrive fra nu af, og til juleaften 2024 
- Jeg ELSKER når Lasse er ynkelig og selv mener at han er rigtig rigtig SYYYYYYG, og mangler ae ae. Han er så sød!
- Jeg ELSKER at stå og køkkenet, og kigge ind i stuen hvor Lasse og Emil leger og pjatter, så alle naboerne kan høre det.
Og jeg elsker det sgu også selv om jeg står med vild influenza og kæmpe hovedpine.
- Jeg ELSKER når Lasse kommer listende, og giver mig en krammer bagfra, mens han hvisker mig i øret, at han "faktisk godt kan li' mig". (Der er somregel altid et eller andet han gerne vil opnå
)
- Jeg ELSKER når Emil, midt i en leg, pludselig farer op og kommer hen og giver mig en mysser, og så drøner tilbage til legen igen.
- Jeg ELSKER når Lasse sender mig det blik der siger mere end 1000 ord.
- Jeg ELSKER at selv om jeg er helt oppe i det røde felt, så får Lasse mig til at grine, fordi han synes jeg er sød når jeg er sur.
- Jeg ELSKER når fremmede mennesker hilser pænt på en på gaden - Det giver et dejligt boost af livsglæde.
(Og så lige et lille sidespring)
- Jeg ELSKER de morgener hvor Emil vågner ALT for tidligt, og kalder på sin faaaaaar - Han kan nemlig ikke sige mor endnu 

Anmeld