Små ting der betyder SÅ meget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. december 2010

K.Rehder

Det er tit de små ting der betyder SÅ meget i ens hverdag. Dem der bringer smilet frem, selv om man har haft en dårlig dag.

For mig er de små ting utrolig vigtige ....Som når kærsten er vågnet først og har lavet morgenmad, når han står i badet og synger (med "egne" tekster), eller når han får mig til at tisse i bukserne af grin Når man går en tur (som den første) i den nyfaldne sne...Og jeg kunne fortsætte i evigheder...

Hvad betyder meget for jer af små ting?

(Til ære for alle de skønne og skøre ting) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Lone Jakobsen

jamen kan kun give dig ret, og sikke dog en skøn tråd

smil fra en fremmede, den behagelige hilsen fra kassedamer når man handler ind, impulsive kram fra min 7 årige, den trætte tryghed fra min 1 årige, et veltilberedt måltid som får familien til at smovse højlydt.... jamen ku nemt blive ved

Anmeld

5. december 2010

Isabeau2206

KRehder skriver:

Det er tit de små ting der betyder SÅ meget i ens hverdag. Dem der bringer smilet frem, selv om man har haft en dårlig dag.

For mig er de små ting utrolig vigtige ....Som når kærsten er vågnet først og har lavet morgenmad, når han står i badet og synger (med "egne" tekster), eller når han får mig til at tisse i bukserne af grin Når man går en tur (som den første) i den nyfaldne sne...Og jeg kunne fortsætte i evigheder...

Hvad betyder meget for jer af små ting?

(Til ære for alle de skønne og skøre ting) 

Kender det godt Efter 10 år sammen, blir´man nødt til og værdsætte de små ting

Manden her står dog ikke op først og laver morgenmad, men han havde støvsuget igår, da jeg var kommet hjem fra en handletur

Eller når han sidder på skamlen ude i køkkenet og holder mig med selskab, når jeg enten vasker op eller bager

Det betyder rigtig meget

Anmeld

5. december 2010

Sees

Årh, alle de små ting - Der er så mange at jeg kunne skrive fra nu af, og til juleaften 2024

- Jeg ELSKER når Lasse er ynkelig og selv mener at han er rigtig rigtig SYYYYYYG, og mangler ae ae. Han er så sød!

- Jeg ELSKER at stå og køkkenet, og kigge ind i stuen hvor Lasse og Emil leger og pjatter, så alle naboerne kan høre det.
Og jeg elsker det sgu også selv om jeg står med vild influenza og kæmpe hovedpine.

- Jeg ELSKER når Lasse kommer listende, og giver mig en krammer bagfra, mens han hvisker mig i øret, at han "faktisk godt kan li' mig". (Der er somregel altid et eller andet han gerne vil opnå )

- Jeg ELSKER når Emil, midt i en leg, pludselig farer op og kommer hen og giver mig en mysser, og så drøner tilbage til legen igen.

- Jeg ELSKER når Lasse sender mig det blik der siger mere end 1000 ord.

- Jeg ELSKER at selv om jeg er helt oppe i det røde felt, så får Lasse mig til at grine, fordi han synes jeg er sød når jeg er sur.

- Jeg ELSKER når fremmede mennesker hilser pænt på en på gaden - Det giver et dejligt boost af livsglæde.

(Og så lige et lille sidespring)
- Jeg ELSKER de morgener hvor Emil vågner ALT for tidligt, og kalder på sin faaaaaar - Han kan nemlig ikke sige mor endnu

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

nutche skriver:

jamen kan kun give dig ret, og sikke dog en skøn tråd

smil fra en fremmede, den behagelige hilsen fra kassedamer når man handler ind, impulsive kram fra min 7 årige, den trætte tryghed fra min 1 årige, et veltilberedt måltid som får familien til at smovse højlydt.... jamen ku nemt blive ved

Præcis...og det gør sikkert også kassedamens dag og job nemmere Kunne godt forestille mig at ens børn kunne give en mange små glæder som faktisk betyder alverden for en Glæder mig selv til at opleve det

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

KRehder skriver:

Præcis...og det gør sikkert også kassedamens dag og job nemmere Kunne godt forestille mig at ens børn kunne give en mange små glæder som faktisk betyder alverden for en Glæder mig selv til at opleve det

især når man har en børneflok så stor som min

Anmeld

5. december 2010

JustAnotherName

Dejlig tråd!

Anmeld

5. december 2010

FruEllingsen

Mit hjerte smelter simpelthen når Marcus kigger på på mig med det blik der bare siger SE MIG MOR  og han så smiler over hele hovedet

Når Michael synger for Marcus, som regel er det små hjemmedigtede sange.

at se hvordan Marcus rækker ud efter sin far når han kommer hjem fra arbejde.

Smil fra fremmede.¨

Når de søde mennesker her inde kommentere hvor dejlig Marcus er med hans briller

Ja kunne blive ved

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

Sees. skriver:

Årh, alle de små ting - Der er så mange at jeg kunne skrive fra nu af, og til juleaften 2024

- Jeg ELSKER når Lasse er ynkelig og selv mener at han er rigtig rigtig SYYYYYYG, og mangler ae ae. Han er så sød!

- Jeg ELSKER at stå og køkkenet, og kigge ind i stuen hvor Lasse og Emil leger og pjatter, så alle naboerne kan høre det.
Og jeg elsker det sgu også selv om jeg står med vild influenza og kæmpe hovedpine.

- Jeg ELSKER når Lasse kommer listende, og giver mig en krammer bagfra, mens han hvisker mig i øret, at han "faktisk godt kan li' mig". (Der er somregel altid et eller andet han gerne vil opnå )

- Jeg ELSKER når Emil, midt i en leg, pludselig farer op og kommer hen og giver mig en mysser, og så drøner tilbage til legen igen.

- Jeg ELSKER når Lasse sender mig det blik der siger mere end 1000 ord.

- Jeg ELSKER at selv om jeg er helt oppe i det røde felt, så får Lasse mig til at grine, fordi han synes jeg er sød når jeg er sur.

- Jeg ELSKER når fremmede mennesker hilser pænt på en på gaden - Det giver et dejligt boost af livsglæde.

(Og så lige et lille sidespring)
- Jeg ELSKER de morgener hvor Emil vågner ALT for tidligt, og kalder på sin faaaaaar - Han kan nemlig ikke sige mor endnu

Åh, nogle skønne ting

hahahahaha.....Tror også at vores datter skal lære at sige far først ha!ha!

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

Sidder helt og bliver dejlig varm om hjertet og smiler op til begge ører...Sikke nogle skønne glæder

Er lige kommet på en vigtig ting mere.... Elsker når man kan glæde sig over andre menneskers glæde og lykke

Glæder mig til at høre flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.