ønskebarn74 skriver:
Først vil jeg lige sige at jeg er glad for den bumlen jeg har i stokkene
... Men humøret er bare træls
... Jeg kan svinge fra vrede, glæde til sorg på få sekunder

... Min stakkels mand
har bare en mokke af en kone rendende rundt
... Og min stakkels skald, har vildt hovedpine...
Hvordan har i andre det? Og hvad gør i for at undgå udbrudene?? Og til sidst, må jeg godt tage et par panodiler, når det er værst??
Lene
uh mine hormoner raser afsted, og giver et udbrud af vrede og sorg HELE tiden.. undtagen når jeg er alene.. Så snart manden kommer hjem fra skole/job, så begynder jeg at rakke ned på ham over de mindste ting, som jeg egentlig godt selv kan gøre herhjemme, men næ nej... det går udover manden.. og han står som regel bare og har et ansigt der siger : okay, hvad fanden har jeg gjort? jeg er lige kommet hjem og havde regnet med et kys.. men intet gider jeg at give ham når han kommer hjem..
Jeg har fundet ud af at jeg sagtens godt kan tælle til 10. og det virker som regel... men ellers så hopper jeg i bad og bliver "kølet" ned også er jeg glad og tilfreds når jeg kommer ud igen..
Når sorgen kommer ind jamen så tudbrøler jeg over en lille bitte ting, såsom at læse om vejret (ved ikke hvorfor, men det er først nu det er begyndt). men jeg har ikke tænkt videre over det.. hihi..
Jeg lider af MEGET slem migræne pt, og jeg tager 2 pinex når den er slem, og ellers drikker jeg masser af væske..
- der sku ikke være nogen problemer med at tage noget pamoler eller pinex en gang imellem, så længe det ikke er vær dag... det er hvad jeg fik at vide af min læge forleden da jeg ringede og spurgte
Anmeld